2737
2739
عنوان

بنظرتون ادم درستیه یانه؟کمکم کنید

154 بازدید | 27 پست

چند وقتیه از طریق دوستی با یه اقا پسر اشنا شدم و به وسیله ایشون وارد یه اکیپ شدم. اول خیلی پسر خوبی بنظر میومد و منم باهاشون مثل دوست خودم رفتار کردم. اما هنوز چند روز نگذشته بود که شروع کرد به گفتن اینکه چه زندگی سختی داره و مشکل مالی داره و دختری که دوستش داشته ولش کرده و حالا دنبال یکیه که جایگزین اون دختره بکنه.منم با شوخی حرفمو رسوندم که حوصله رابطه ندارم و خوشحالم که تو بهم احساسی نداری و فقط رفیقمی.

توی جمع اکیپ رفتارایی داره که همه فکر میکنن ما باهم رابطه عاطفی داریم و مدام میچسبه بهم و یه کاری کرده همه دو نفر دونفر جلو یا پشتم مسخرمون میکنن و ایشونم هرچی ازشون فاصله میگیرم متوجه معذب بودنم نمیشن. از یه طرف با گفتن مشکلات زندگیش بهم حس عذاب وجدان بدی داده که نمیتونم دوستش داشته باشم. از خودم متنفر شدم بابتش. نمیدونم چیکار کنم

این رو بگم که کاری به مسائل مالی زندگیش نداشتم و ندارم. مشکلم اینه که ینفر که انقد راحت به کسی اعتماد میکنه و زیر و بم زندگیشو براش رو میکنه و شدیدا وابسته میشه طوری که هرروز میخواد پیامک بده و صحبت کنه ادم قابل اطمینانیه؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
اگه دوس نداری قطع ارتباط کن تو حق انتخاب داری عذاب وجدان چرا

میترسم از اکیپشون بیرونم کنن. اولین بارمه یه اکیپ دارن و دلم نمیخواد از دستشون بدم.

منتهی این اقا به حدی از نظر روحی داره بهم اسیب وارد میکنه که وقتی نوتیف پیامش میاد یه ترس و حس انزجار کل بدنمو میگیره.مدام پیگیر روابط گذشتمه و وقتی با دوستام استوری بیرون رفتن میزارم میگه چرا با اینا میری بیرون و با من نه؟

به خدا نمیدونم چیکار کنم

2738
میترسم از اکیپشون بیرونم کنن. اولین بارمه یه اکیپ دارن و دلم نمیخواد از دستشون بدم. منتهی این اقا ب ...

وا میترسی بیرونت کنن؟ بنظرم خودت باید بیای بیرون چه ترسی اخه.باور کن رفیق بازی هیچی برات نداره تهش خودت میمونی و خودت

بهتره گروهشونو ترک کنی

بقیه اعضای گروه خیلی خوبن.

مشکل من این اقا هست که هرچقدر از خودم با شوخی و مزاح دورشون میکنم مجددا برمیگردن و روز از نو روزی از نو.

وقتایی که بهم میگن دو نفری بریم بیرون وقتی رد میکنم حرفای عجیبی میزنه. میگه اخرش که من تورو یه جا تنها گیر میارم و اشکتو درمیارم هرچقدم فرار کنی.

من میندازم رو در شوخی ولی حرفش بشدت حس ناامنی میده بهم

پسری هم که میچسپه بهت و …اون حرفا که گفتی،بنظر ادم چیپی میاد

شاید از کمبود محبت یا علاقه زیاد هم باشه 

به هر حال ما مسئول مشکلات و گذشته تلخ مردم نیستیم اقا پسر میخواد با دلسوزی طرف مقابل باهاش دوس بشه مگه آپشن نداره اعتماد بنفس نداره 

پسری هم که میچسپه بهت و …اون حرفا که گفتی،بنظر ادم چیپی میاد

من مقصر نیستم؟به دوستم که میگم میگه تو داری به وضعیت مالیش توجه میکنی ولی قبل از اینم با کسی بودم که وضع مالی توپی نداشت اما به هیچ عنوان خودشو ضعیف جلوه نمیداد و خیلی قابل اتکا بود و من دوستش داشتم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حوصله

xmehab | 13 ثانیه پیش

اسم دختر

fatme74 | 2 دقیقه پیش
2687