2737
2734
عنوان

روز معلم و توقع معلم

5810 بازدید | 26 پست
من معلم دخترم رو واقعا دوست داشتم. یک معلم باسابقه مثل معلمهای زمان خودمون.با سواد و منضبط. حتی به نحوه لباس پوشیدنش سر کلاس هم اهمیت مبداد و نظرش اینه که معلم باید برای روحیه دانش آموز لباسهای متنوع و رنگارنگ بپوشه. همیشه سرو صورتش مرتب و تمیزه.
دلم رو فقط با یاد خدا آروم میکنم.
دیروز به مناسبت روز معلم یک هدیه خریدم و بردم مدرسه و به دخترم دادم تا به معلمش بده . و خودم هم به معلمش تبریک گفتم و تشکر کردم. ظهر که دخترم اومد خونه گفت مامان چه خوب شد که برای معلمم هدیه خریدی چون فقط با اونهایی که هدیه آورده بودن عکس مینداخت و با سایرین فقط یک عکس دسته جمعی .
دلم رو فقط با یاد خدا آروم میکنم.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

من خیلی جا خوردم و البته ناراحت شدم. چرا یک معلم به خاطر یک هدیه ناقابل دل سایر بچه هار بشکنه. قطعا بچه ایی که ازشون عکس تکی نمینداختن سرخورده و دلگیر میشدن. ضمن اینکه من اصلا توقع همچین رفتاری رو از معلم نداشتم. احساس کردم شاید بعضی از معلمها واقعا در انتظار هدیه روز معلم بسر میبرن و واقعا متاسف شدم. معلم بچه های شما هم این رفتارهارو داشته آیا ؟
دلم رو فقط با یاد خدا آروم میکنم.
2728
مامان نمونه قطعا انتظار کادو داشته. و یک جمله بسیار بدی که در شان معلم هم نیست گفته و اون اینکه: من سالهای قبل که در فلان مدرسه بودم کلی هدیه برام میومد.
دلم رو فقط با یاد خدا آروم میکنم.
شاید منظوری نداشته به نظرم چیز مهمی نیست که شما رو ناراحت کنه تو مهد دخترم دیروز هر کس دوست داشت با خانم عکس میگرفت بچه ها خودشون میگفتن خانم چیزی نمیگفت
من به دستان خدا خیره شدم معجزه کرد
2738
فکر نکنم خواهر من معلمه اصلا اهمیت نمیده چه کادو بیارن. چه میارن ماشالله آنقدر درآمد داره که منتظر روز معلم نیست هیچ معلمی دنبال دو تا کاسه و لیوان و شال و..... نیست
همیشه کسانی هستند که در نهایت دلتنگی نمیتوانیم آنها را در آغوش بگیریم بدترین اتفاق شاید همین باشد
معلم پسر من هم فقط با بچه های که کادودادن عکس گرفته بود توی گروه گذاشته بود من هم امروز کادو گرفتم به پسرم دادم که با معلم و کادو عکس بگیره
هیچ وقت هیچ انسانی را تا مقام خدایی ارتقاء ندهید . لعنتی می رود ازآن بالا عذاب نازل میکندبدتر از عذاب الهی
خودم وقتی کلاس چهارم بودم به دلایلی هیشکی تو خونه یاد روز معلم و کادوش نبود . من یه جا چسبی مسخره با پول خودم خریدم و یه کادو پیچی مسخره تر کردم و بردم فرداش خانم معلم اومد سر کلاس و از کادوها تشکر کرد و گفت از همه بهتر مال فلانی و از همه بدتر مال فلانی بود ( جا چسبی من ) ولی در کل دست همه تون و خانواده هاتون درد نکنه !!!!!!! بعد از ۲۶ سال اون لحظه یادم نمیره. خیلی از درس ومدرسه خوشم میومد کلا دیگه متنفر شدم .
 لطفا این تاپیک رو‌مطالعه بفرمایید:من برای اقدام آماده ام یعنی چه؟
سمانه جون من همینو میگم. بچه هایی که ازشون عکس گرفته نشده حتما این قضیه براشون سنگین تموم میشه و جزء خاطرات دوست نداشتنیشون میمونه. خوبه به معلمهایی که اطرافمون هستند یادآوری کنیم یک هدیه روز معلم ارزش سرخورده شدن یک دانش آموز رو نداره. البته مطمئنا این مدل معلمها کم پیدا میشن. ولی در کل امیدوارم اون دسته از معلمین هم متوجه باشند که همین نوگلهایی که دارن آموزش میدن ، هر کدومشون یک هدیه خداوند هستند و باید مراقب باشن تا خدای نکرده پژمرده نشن.
دلم رو فقط با یاد خدا آروم میکنم.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز