2733
2734
عنوان

دست پسرم😭😭😭+عکس

470 بازدید | 18 پست

سلام.دیروز دستش موند زیر در ماشین در بسته شد رو انگشتش😥.از دیروز خیلی زیاد درد داره حتی دیشبم از درد نمیتونست بخوابه و همش گریه میکرد.امروز باوجود اینکه دردش هنوز زیاده ولی بهتر از دیروزه.صبحم بردمش دکتر گفت احتمالاشکسته و عصر باید ببرم عکس بندازن ازش.ولی تا عصر استرس داغونم میکنه بنظر شما ممکنه این انگشتش شکسته باشه؟ازبس استرس دارم نظر همه رو هی میپرسم

https://s6.uupload.ir/files/screenshot_20230930_135616_gallery_anma.jpg

نه فکر میکنم کوفتگی شدید داره

روی صحبتم با استارتر هست نه شما دوست عزیز ..وقتی با هم راجب چیزی موافق نیستیم و بحثی میکنیم بهت توهین نمیکنم فقط داریم بحث میکنیم قضیه رو ناموسی نکنید تو رو خدا..جنبه بحث داشته باش..انقدر واسه چیزای بی ارزش قسم خدا ندید..اسم کاربریم رو دوس داشتم این بزارم وگرنه املام خوبه خانم معلم🙂مخالف صد در صد ازدواج فامیلیم چرا؟ برای فهمیدم جوابش یه سر برو بخش اعصاب کودکاندوست عزیزی که لطف میکنی وارد تاپیک من میشی : لطفن به کلمات و لحنت خیلی توجه کن عزیزم ، درسته تاپیک زدم و نظر خواستم اما دلیل نمیشه شما به خودت اجازه استفاده از هر ( لحن و کلماتی ) رو بدی، من مسئول عقده های کسی نیستم ، پس از اونجا که هیچکدوم اعصابمون رو از سر راه نیاوردیم ،بیخیال تاپیک من بشو و برو♥️🌹❤️دوستدار اعصاب خود و دیگران


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
ناخنش که حتما میفته ولی چراانقد استرس ان شالله ک چیزی نیس اما شکسته باشه ام خوب میشه دیگ..

نمیدونم چرا انقدر استرس دارم یه مدته کلا خیلی بلا سرش میاد

2738
اومدی دست دوست پسر ببینی😁

دعایی که آیت الله بهجت برای فرزندانش می‌خواند/این دعا فرزندان شما را از بلا حفظ می‌کند

یکی از فرزندان آیت الله بهجت می گوید:هر بار بچه هایم را راهی مدرسه می کردم پدرم این دعا را پشت سرشان سه مرتبه می خواند تا از بلا،مریضی و گرفتاری درامان باشند.

گروه زندگی: یکی از فرزندان آیت الله بهجت می گوید:هر بار بچه هایم را راهی مدرسه می کردم پدرم این دعا را پشت سرشان سه مرتبه می خواند تا از بلا،مریضی و گرفتاری درامان باشند.

ایت‌الله ری شهری نیز می فرمایند: بیشترین دعایی که ایت الله بهجت جهت حفظ از بلا و گرفتاری به آن سفارش می کرد همین دعا بود.

سید حسن نصرالله در یکی از مصاحبه های خود گفته است: آیت الله بهجت برایم پیغامی فرستاد و فرمود صبح و شب سه مرتبه به این دعا مداومت داشته باشید. نمی دانستم چرا آقای بهجت این نکته را به من گفتند تا اینکه چند روز بعد اسرائیلی ها محل اقامتم را بمباران کردند و من جان سالم از آن معرکه به در بردم.آنجا بود که دلیل سفارش آیت الله بهجت به این دعا را فهمیدم.

همچنین امام صادق در رابطه با اهمیت این دعا می فرمایند: پدرم به من سفارش کرد صبح و شب سه مرتبه به آن مداومت کنم تا از جمیع بلا و گرفتاری ها در امان بمانم و گفت حواست باشد این دعا دست نا اهلان نیفتد.

مرحوم شیخ کلینی در کتاب کافی آن را اینطور آورده : اللَّهُمَّ اجْعَلْنِی فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَةِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ

خداوندا! من را در آن پوششى که از هر بلا و آفتى حفظ مى‏ کند و هر کسى را که بخواهى در آن قرار مى ‏دهى، قرار بده

 

 

اومدی دست دوست پسر ببینی😁

آره به خدا گفتم چرا اینقدر نگرانه لابد خودش در رو بسته.انشالله که چیزی نیست یه آزمایش کمبود کلسیم هم بده به خاطر خطای سفید روی ناخناش

پرندگانی که در قفس به دنیا می آیند فکر میکنند پرواز بیماریست.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   niهانیتاha  |  22 ساعت پیش
توسط   mahsa_ch_82  |  23 ساعت پیش
توسط   حسین__بیرو۵  |  3 ساعت پیش