2733
2734
عنوان

راز کوکاکولا و پپسی

275 بازدید | 9 پست

کوکاکولا همواره با تصمیم اتحادیه عرب برای


 تحریم اسرائیل مخالفت می کند چرا که این شرکت از سال 1966 میلادی جزو سرسخت ترین حامیان اسرائیل است.

* کوکاکولا صاحب دامپروری و مناطق صنعتی در شهرک های غیر قانونی اسرائیلی می باشد.

* شرکت خوشگوار مشهد با پرداخت هر ساله بیش از 1/5 میلیارد تومان به یکی از شعب کوکاکولا، محصولات این شرکت را تولید و پخش می کند.


پپسی(pepsi).مخفف جمله زیر است


pay every penny to save israel


         هر پنی را برای حفظ اسرائیل بپردازید .



گلف يك سناتور آمريكايي در ايالت اوكلاهاما فاش كرد كه شركت‌هاي پپسي، كرافت و نستله از جنين‌هاي سقط شده به عنوان طعم‌دهنده نوشيدني‌هاي خود استفاده مي‌كنند و روزانه ميليون‌ها نفر در سراسر جهان، از اين نوشيدني‌ها استفاده مي‌كنند.  براساس گزارش نچرال نيوز، اظهارات سناتور رالف شورتي در مورد پيامدهاي اخلاقي اين عمل و تاكيد بر اينكه ايالت اوكلاهاما درصدد صدور قانون جديدي براي ممنوعيت اين اقدام است، ناظران اجتماعي را با اين سوال مواجه كرده است كه مگر تا پيش از اين، چنين اقدامي از سوي پپسي، نستله و كرافت انجام مي‌شده است؟!  تصويري دلخراش از يك جنين است كه كبد وي براي استفاده در طعم‌دهنده‌ها، توسط كاركنان آزمايشگاه شركت پپسي از بدن وي خارج شده است. براساس اين گزارش، خبرگزاري آسوشيتدپرس و روزنامه O'Collegian براي اولين بار اين خبر را منتشر و عنوان كردند: شورتي بعد از اين اظهارات، پاسخي به تماس‌هاي آنها براي توضيح در مورد اين مسئله نمي‌دهد. سرانجام راديوي تولسا موفق شد با سناتور تماس بگيرد و او در اين مصاحبه عنوان كرد: تحقيقات نشان مي‌دهد كه اين سه شركت با استفاده از كبد جنين‌هاي سقط شده، به ايجاد طعم دهنده براي نوشيدني‌هاي خود اقدام مي‌كنند.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2740

خدایا...😢


حتی اگر داراییت ۵۰۰۰تومنه امام حسین رو شریک مالت کن برکت رو ببین...به اینصورت که سعی کن حتی هزار تومن هم که شده خرج ارباب کنی مطمئن باش که لذتشو به تمام معنا می بری...هرررر مشکلی داری مداومت کن بر هرروز خوندن زیارت عاشورا(حتی بدون صد سلام و...) بعد میبینی و با تمام بند بند وجودت میفهمی که چی میگم.سکوت کن گاهی سکوت زودتر از هر فریادی جواب می ده ...یه ذکر معجزه گر(برای مسائل مادی و معنوی)#اللهم_بارک_لمولانا_صاحب_الزمان(تجربه شده)...هرروز خواندنِ دعاتوسل 🗝کلیدی ست بر هر قفلی....🔓(امتحان شده).(مواردی که نوشتم رو خودم امتحان کردم چون سالهای زیادی توو فشارهای مالی وزندگی بودم خیلی چیزا رو امتحان کردم)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز