2737
2734
عنوان

سرکوب میل جنسی

10345 بازدید | 15 پست
سرکوب یا اطفای میل جنسی موجب شکوفایی نمی شود و بلکه برعکس باعث بروز مشکلاتی می شود. یکی از باورها در برخی از تفکرات اینست که میل جنسی را عنصری پلید معرفی و توصیه به سرکوب آن دارند و معتقدند میل جنسی مانع از تفکر و پیشرفت است و با سرکوب ان می توان موجب پیشرفت یا شکوفایی ذهن در سایر زمینه ها شد. برخی از گروهها نیز بر اساس همین تصور از مسایل جنسی گریزان هستند و با سرکوب میل جنسی تلاش می کنند تا در سایر زمینه ها پیشرفتی حاصل کنند. برخی از تفکرات نیز معتقدند تا زمانیکه میل جنسی ارضا نشود قدرت تفکر در سایر زمینه ها نیست و لذا معتقدند باید در هر شرایطی میل جنسی را ارضا کرد تا فکر بتواند با رها شدن از فشار میل جنسی در سایر امور پیشرفت کند. اما من معتقدم نه سرکوب میل جنسی کمک به شکوفایی فکر می کند و نه ارضا کردن این میل سرکش به هر شکلی.

میل جنسی مانند سایر امیال در وجود آدمی باید به درستی مورد توجه قرار گیرد و به حد نیاز ارضای جنسی صورت گیرد. این میل یک میل طبیعی است و باید به آن به درستی توجه کرد. بهترین شکل ارضای میل جنسی نیز همانگونه که بارها گفته ام از طریق ازدواج یا ارتباط عاشقانه یک زن و مرد و سرمایه گذاری عاطفی است که دو نفر برای هم می کنند. در واقع ارضا زمانی کمک کننده است که آرامش درون را ایجاد نماید و از نظر روانی سبب آرامش فرد شود و چنین آرامشی زمانی رخ می دهد که فرد نسبت به شریک جنسی اش عشق داشته باشد و با تمام وجود خود او را دوست داشته باشد. در چنین صورتی است که میل جنسی به درستی ارضا شده و زمینه شکوفایی فکر و اندیشه را فراهم می سازد و باعث پیشرفت فرد می شود.
ای بابا دلت خوشه
این مورد تو مشکلات ملت گمه
«وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْث لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْىء قَدْراً»


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بیشتر میسیحیان اعتقاد به سرکوب این میل دارن
البته بزرگانشون
میگن چون حضرت عیسی ازدواج نکرد پس ازدواج و رابطه با زن، باعث گناه و دوری از خداست
برا همین اونا ازدواج نمی کنن
البته با غریزه نمیشه جنگید، هر روز خبر فساد کشیشان و اسقف ها بیرون میاد. خب طبیعی هم هست
هوران...تابلو اتاق کودک/جهت دیدن نمونه کار و سفارش 09379071696
2728
2738
بنظرم من درسته همه مشکلات مهمن وباید در موردش بحث کرد ولی این قضیه رو نباید دست کم گرفت تو زندگی و با این چیزا توجیهش کرد

هر چیزی تو زندگی جایگاه و اهمیت خودشو داره و باید به هرکدوم بها داده بشه و االا تبدیل به مشکل بزرگتری خواهد شد
و امروز.. روزی دیگر است.. سرشار از رمز و رازهای مخصوص خود.. کسی چه میداند..شاید امروز همان روزی باشد که منتظرش بودی!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687