2733
2734
عنوان

سفر هوایی طولانی با بچه

148 بازدید | 10 پست

مامانا کسی تجربه پرواز طولانی و ترازیت با بچه رو داره؟ من دخترم ۱۵ ماهشه هفته اینده پرواز دارم با یه ترانزیت هم تو رفت و هم تو برگشت البته سفر هوایی تا حالا دوبار رفته ولی طول پروازش کلا ۳ ساعت بوده این دفعه با تایم ترانزیت حدود ۸،۹ ساعت میشه به نظرتون چیکار کنم سرگرم بشه؟ میترسم جیغ و داد کنه بخواد راه بره یا رو صندلی وایسه مسافرا رو اذیت نکنه زمان پرواز و شب گرفتم که موقع خوابشه قبلش هم بهش استا میدم که هم گوش درد نشه هم بهتر بخوابه ولی بازم استرس دارم آخه پرپازای قبلی راه نمیزفت کوچیک بود الان ماشالا هم شیطون شده هم بیشتر میفهمه کسی تجربشو داشته چیکار کنم؟!

بله. پرواز ۶ ساعته و طولانی تر با بچه هام داشتم از ۶ ماهگی و بالاتر...تو این سن باید چند تا اسباب بازی مورد علاقه اش را و یک کتاب همراهتون داشته باشید و سرگرمی کنید. خوراکی هم داشته باشید. اگر هم خواست راه بره، می تونید یک کم همراهش راه برید. ایرادی نداره. خیلی از بچه ها این کار را می کنند. قبل پرواز و در طول روز نگدارید زیاد بخوابه، اینطوری خسته میشه و زودتر می خوابه. موقع بلند شدن و نشستن هواپیما هم خوراکی بدین یا اگر پستونک داره که گوشش اذیت نشه

 به یـــــزدان که گـــــر ما خرد داشتیم/ کجا این سرانجام بد داشتیم 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2740
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز