2737
2734

سلام ، پولیپ یه توده کروی شکلی هستش از سلولها که می تونه با پایه یا بدون پایه باشه و توی حفره ها و لوله های توخالی بدن مثل بینی ، مری ، معده ، رحم و روده ، و ... رشد می کنه و اغلب یه توده خوش خیمه و اسباب نگرانی نیست. اگر با جراحی خارج بشه برای پاتولوژی می فرستن ولی در ۹۹ درصد موارد خوش خیمه . 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
جانم؟ همین جا بفرمایید در حد توانم کمکی ازم بربیاد می گم.


خب من مشکلم اینه که واسم دعا گرفتن میگن که پیش دعا نویس نرید که مشکلتون بدتر میکنن الان من با این اوضاع چیکار کنم؟

خب من مشکلم اینه که واسم دعا گرفتن میگن که پیش دعا نویس نرید که مشکلتون بدتر میکنن الان من با این او ...

یه مقدار گلاب بردار بهش یه یس ، ۲۱ تا معوذتین ، ۲۱ تا نادعلی کبیر ، ۲۱ تا آیه فکر کنم ۳۵ سوره الرحمن از یا معشر الجن و الانس آن استطعتم تا آخر آیه که الا به سلطان هست و ۲۱ مرتبه آیت الکرسی رو بخونید و یک دقیقه مونده به اذان صبح تمام گوشه های خونه رو اسپری کنید و حتما هر روز دعای احتجاب امیر المومنین رو به شکل صوتی بذارید تو خونه پخش بشه.

شماره یک نفر رو بهت میدم باطل سحر رحمانی بهت میده . هزینه ای هم نداره. درخواستتان رو قبول می کنم اونجا برات شماره اش رو میزارم ولی الان ندارم باید برم منزل مادرم از ایشون بگیرم برات . تا آخر هفته صبر کن.

2738
یه مقدار گلاب بردار بهش یه یس ، ۲۱ تا معوذتین ، ۲۱ تا نادعلی کبیر ، ۲۱ تا آیه فکر کنم ۳۵ سوره الرحمن ...

حتما انجامش میدم 

بهم زیاد راهکار دادن ولی جوابگو نبودن واسه اینکه گفتن که موکلش قویه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز