2733
2739
عنوان

قطع نشدن خونه ختنه

146 بازدید | 11 پست

بچه ها پسرم دیروز صبح ختنه کردم

بردمش اتاق عمل بخیه جذبی خورد

از دیروز خونش قط نشده

بردمش مطب گفته یخ بذار ایکارکن اوکارکن ولی شدددید خون میا

هرکی منو میبینه یا زنگ میزنه بهم 

میگ اصلا خون نباید بیا

بیاهم خیلی کم ن انقد

طوری ک تشک و پتو پره خون شده

چیکارکنم توروخدا یکی بهم بگه

بیمارستانم بردمش گف ببرش مطب پیش خودش

الان باز میخام ساعت۱ببرمش

رنگورخش شده زرد زرد بچم

اللهم صل علي محمد وآل محمد😊

مشکل انعقادی نداره؟ 

||رُک هستم||  از درآوردن ادای آدمای باشخصیت متنفرم خودت باش هرچی که هستی.| یک انسانم با اعتمادبه نفس و عزت نفس بسیار بالا. اگر کامنت شما بی جواب موند حتما لایق پاسخ نبودی♥️پروفایلم خودم نیستم دوستان میگن شبیهشم گذاشتم  متولد 79 نیستم چون تایید نمیشد مجبور شدم بزنم 79،مورد دیگه ای خاطرم نیست اگر یادم اومد اضافه میکنم. 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

خیلی خطرناکه .اصلا طبیعی نیست

زنگ بزن دکتره

معمولا دکترا شمارشونو میدن اگه مورد اضطراری اومد زنگ بزنی

زنگ بزن داد و بیداد کن بلکه نگاه کنن بچه رو 

خدایا هزارمرتبه شکر❤خدایا من روتو خیلی حساب باز کردم🧚‍ باز دم غریبه ها گرم، مارو رنگ کردن ولی نفروختن💔

بچه منم بخیه جذبی بود همون اول خون اومد درحدی که گازاستریل خونی شد و دیگه قطع شد بچه رو ببر دکتر خونریزی رو جدی بگیر

یه جمله واسه خود چند سال بعدت:"دارم سخت تلاش میکنم تا تو خوشحال باشی….”💎
2738


چرا ختنه پسران یک جنایت بشری است؟؟؟مطمئنا شما هم علت ختنه پسران رو دروغ بهداشت شنیدید. اما من بهتون میگم این یک دروغ بزرگه و توسط پروپوگاندای مذهبی جهان و قدرت فمنیسم و کاسبان این جنایت یعنی دکترهایی که با وجدان کاری خود خداحافظی کردن داره به خورد مردم داده میشه. در حالیکه این جنایت نه ریشه مذهبی دارد و نه علمی و مقالات علمی که در باب مفید بودن ختنه نوشته شده با رشوه یهودیان نوشته شده که در مستند زیبای ختنه آمریکایی این مقالات و اون پژوهشگران رسوا شدن. خوشبختانه در کشورهای اروپایی کمتر از پنج درصد انجام میشه و در کشوری مثل استرالیا برای پزشک و پدر و مادری که ختنه غیر ضروری رو انجام بدن تا پنج هزار یورو جریمه داره.. اما مضرات جنایت ختنه پسران: پسران ختنه شده لذت جنسی یک چهارم لذت پسران ختنه نشده رو دارن چرا که آلت ختنه نشده دارای صد هزار پایانه حسی است و در ختنه این تعداد به کمتر از بیست و پنج هزار میرسه، پسران ختنه شده دچار زود انزالی میشن که برای برطرف کردن این مشکل به مصرف تریاک، تاخیری، حشیش و ترامادول پناهنده میشن که عواقب مصرف نکردن اون میتونه طلاق عاطفی باشه. همسران مردان ختنهشده از درد دخول و خشکی واژن رنج میبرن چون پیش پوست آلت تناسلی مرد با تولید نوعی روان کننده طبیعی به نام اسمگما سهولت دخول را موجب میشه و نبود این ماده در آلت مردان میتونه یکی از علت های درد دخول رو در زنان موجب بشه. مردان ختنه شده به علت درد ختنه در کودکی که بسیار فراتر از تحمل اوست ممکن است دچار شوک اس آی دی شوند و این خاطره بد به نوعی در مغز او به حس انتقام تبدیل می شود. دقت نکردید که چرا مردان خاور میانه و حتی ایران خودمون زود از کوره در میرن؟ حتی در بعضی از مواقع ختنه موجب تشدید اوتیسم و عقب افتادگی ذهنی در پسران رو موجب میشه. مانند لکنت زبان. همچنین جنایت ختنه موجب تنگی سوراخ آلت تناسلی می شود که در بزرگسالی می تواند یکی از علت های نابودی کلیه ها باشد. ختنه در سنین پایین موجب شوک رشد برای آلت تناسلی میشود بدین معنا که آلت مناسب مردان برای س ک س باید بیشتر از ده سانتی متر باشد اما متاسفانه به علت این جنایت و اگر در سنین پایین این عمل انجام شود حتی به هشت سانتی متر هم نخواهد رسید و متاسفانه در آینده شاهد مردانی خواهیم بود که به علت ناتوانی در دخول جنسی دست به خود کشی خواهند زد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687

داغ ترین های تاپیک های 2 روز گذشته

دورهمی

markooo | 23 ساعت پیش