2733
2739

۴ ماه یا چهار سال؟ چهار سال که دیره 

ما نوزادامونو میبریم بیمارستان عسگریه تا حالا هم خوب بوده ولی بچه چهارساله رو نمیدونم

تیکر برای هدف کاهش وزن تاریخ شروع رژیم:۲۱ آبان وزن شروع رژیم:۶۷هدف اول ۶۵🔓🔐هدف دوم ۶۳🔒هدف سوم ۶۰🔒هدف چهارم ۵۸🔒هدف پنجم ۵۶🔒هدف اخر ۵۴🔒من میتونم و باید بتونم تا عید به وزن مطلوبم برسم💪💪💪💪💪 قد ۱۵۸


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا ختنه پسران یک جنایت بشری است؟؟؟مطمئنا شما هم علت ختنه پسران رو دروغ بهداشت شنیدید. اما من بهتون میگم این یک دروغ بزرگه و توسط پروپوگاندای مذهبی جهان و قدرت فمنیسم و کاسبان این جنایت یعنی دکترهایی که با وجدان کاری خود خداحافظی کردن داره به خورد مردم داده میشه. در حالیکه این جنایت نه ریشه مذهبی دارد و نه علمی و مقالات علمی که در باب مفید بودن ختنه نوشته شده با رشوه یهودیان نوشته شده که در مستند زیبای ختنه آمریکایی این مقالات و اون پژوهشگران رسوا شدن. خوشبختانه در کشورهای اروپایی کمتر از پنج درصد انجام میشه و در کشوری مثل استرالیا برای پزشک و پدر و مادری که ختنه غیر ضروری رو انجام بدن تا پنج هزار یورو جریمه داره.. اما مضرات جنایت ختنه پسران: پسران ختنه شده لذت جنسی  یک چهارم لذت پسران ختنه نشده رو دارن چرا که آلت ختنه نشده دارای صد هزار پایانه حسی است و در ختنه این تعداد به کمتر از بیست و پنج هزار میرسه، پسران ختنه شده دچار زود انزالی میشن که برای برطرف کردن این مشکل به مصرف تریاک، تاخیری، حشیش و ترامادول پناهنده میشن که عواقب مصرف نکردن اون میتونه طلاق عاطفی باشه. همسران مردان ختنهشده از درد دخول و خشکی واژن رنج میبرن چون پیش پوست آلت تناسلی مرد با تولید نوعی روان کننده طبیعی به نام اسمگما سهولت دخول را موجب میشه و نبود این ماده در آلت مردان میتونه یکی از علت های درد دخول رو در زنان موجب بشه. مردان ختنه شده به علت درد ختنه در کودکی که بسیار فراتر از تحمل اوست ممکن است دچار شوک اس آی دی شوند و این خاطره بد به نوعی در مغز او به حس انتقام تبدیل می شود. دقت نکردید که چرا مردان خاور میانه و حتی ایران   خودمون زود از کوره در میرن؟ حتی در بعضی از مواقع ختنه موجب تشدید اوتیسم و عقب افتادگی ذهنی در پسران رو موجب میشه. مانند لکنت زبان. همچنین جنایت ختنه موجب تنگی سوراخ آلت تناسلی می شود که در بزرگسالی می تواند یکی از علت های نابودی کلیه ها باشد. ختنه در سنین پایین موجب شوک رشد برای آلت تناسلی میشود بدین معنا که آلت مناسب مردان برای س ک س باید بیشتر از ده سانتی متر باشد اما متاسفانه به علت این جنایت و اگر در سنین پایین این عمل انجام شود حتی به هشت سانتی متر هم نخواهد رسید و متاسفانه در آینده شاهد مردانی خواهیم بود که به علت ناتوانی در دخول جنسی دست به خود کشی خواهند زد.

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز