2737
2739
عنوان

لطفا اگه آقایون هم هستند جواب بدن

123 بازدید | 3 پست

اگه یه خانومی هم خیلی خوش اخلاق باشه هم هنرمند باشه هم خوش اندام باشه هم خوشگل تر از شوهرش باشه در کل ایرادی نشه ازش گرفت فقط در حد هفت هشت کیلو اضافه وزن داشته باشه و شوهرش بهش بگه شما خانما تو این دوره زمونه خیلی باید مواظب خودتون باشین از ریخت و هیکل نیفتین خیلی طلاقا واسه همینه و من تو رو وقتی لاغر تر بودی بیشتر می‌پسندیدم چه فکری در مورد آقا میکنین؟ 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

سلام و عرض ادب، والا در مورد این آقا نمیتونم نظری بدم، چون نمیدونم از چه لحاظ این رو گفتن و چه شخصیتی دارن، اما به شخصه معتقد هستم کلا زن و مرد باید رعایت وزن رو داشته باشن نه اینکه آقا اضافه وزن داشته باشه از خانم ایراد بگیره، این برای سلامتی بهتر هستش، البته اندام خوب، جذاب هستش برای هر دو جنس اما پس محبت و معرفت و عشق و علاقه کجاست؟ این قابل حل هستش و اصلا چیز مهمی نیست. اخلاق، تفاهم، باور کنید حس دوست داشتن بین دو طرف خیلی خیلی مهم تر از اینا هستش. 

آقا هستم 
2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناشناس

بهارم،، | 25 ثانیه پیش
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز