2733
2734
عنوان

خواستگار جرثقیل دار /:

| مشاهده متن کامل بحث + 342 بازدید | 18 پست
نصف خواستگاری موقعیت دختره  برای دختری که خودش پراید سواره و تحصیلات مشابه داره میتونه خیلی خو ...

ماشین بهتر میتونه بگیره   ببین پولدارن مثلا حقوق بیست تومن واسشون خیلی کمه   

هیـچ هم زیبا نبودی، من تو را زیبا کشیدم بی جهت اغراق کردم، دلبر و رعنا کشیدم از "لئوناردو داوینچی" عذرخواهی می کنم که این همه عکس ِ تو را مثل ِ "مونالیزا" کشیدم تو نمی دانستی اصلن "شهرزاد" ِ قصه ها چیست من هــزار و یک شب از مـــوهای ِ تو یلدا کشیدم من چه بی انصاف بودم با ترازوی ِ دلم که تار ِ مویت را برابر با همــه دنیــا کشیدم مرغ ماهی خوار ِ بدترکیب! جوجه اردک ِ زشت!باورت شد که تو را شهزاده ی ِ قوها کشیدم؟بعد از این خوش باش با او، میروم از خاطراتت خاطرت  آســوده باشد  از خیالت  پا کشیدم. آنکس که مرا کراش خود پندارد، کفرش به کنار عجب کراشی دارد الهی شمع بشی پروانه شم دورت بگردم... بعدش فوتت کنم خاموش بشی هرهر بخندم:)🖤🚶‍♀️️

در ساختمان‌ها و کارخانه‌ها، قطعات استفاده شده در جرثقیل‌های سقفی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. این قطعات علاوه بر ایفای نقش اصلی خود یعنی حمل و جابجایی بار، باید استحکام و ایمنی لازم را نیز داشته باشند. برای ساخت جرثقیل‌های سقفی، از قطعات متنوعی مانند طناب‌های فولادی، وینچ‌ها، صفحات فولادی و غیره استفاده می‌شود.

اجزای مختلف جرثقیل سقفی از جمله بوم، سیستم بالابری، سیستم ترمز و سیستم کنترل بهره برداری را تشکیل می دهند. هر یک از این اجزا نقش مهمی در عملکرد و کارایی جرثقیل سقفی دارند.

از آنجایی که جرثقیل‌های سقفی بارهای سنگینی را جابجا می‌کنند، استفاده از قطعات با کیفیت و استحکام مناسب بسیار حائز اهمیت است. قطعات استفاده شده باید تحمل وزن بارها را بتوانند بکنند و در عین حال از لحاظ ایمنی نیز استانداردهای لازم را داشته باشند. در انتخاب قطعات جهت استفاده در جرثقیل‌های سقفی باید به نکاتی مانند مواد ساخت، ابعاد، مقاومت در برابر خوردگی و قوانین و استانداردهای ایمنی توجه کرد

در این مقاله، به بررسی نحوه‌ی عملکرد  ساخت جرثقیل سقفی، کاربردها و همچنین مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه شوید و درباره‌ی این دستگاه پرکاربرد و جذاب بیشتر بدانید.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

دستگاهی است مکانیکی وبا محرک الکتریکی که توسط گیربکس و درام بارهای سنگین را جا به جا می کند. سابقه استفاده از جرثقیل به هزاران سال برمی گردد. که انسان نیاز به بلند کردن قطعات سنگین بناهای تاریخی مانند اهرام ثلاثه، تخت جمشید و... را داشته است. در ابتدا محرک جرثقیل انسان یا اسب بوده که طناب را بر روی قرقره کمکی نصب و به صورت کششی بارهای سنگین را جا به جا میکردند. به طور کلی اجزای تشکیل دهنده جرثقیل سقفی از چند مجموعه به شرح زیر تشکیل شده است: مجموعه الکتروموتور مجموعه گیربکس مجموعه درام مجموعه ترولی مجموعه قلاب تابلوی برق...

جرثقیل سقفی در سایت زینان

ویل بلاک (Wheel Block) یکی از اجزای سیستم‌های جرثقیل و لیفتینگ است که برای جابجایی بارها در صنایع مختلف استفاده می‌شود. این دستگاه شامل یک چرخ و یک بلوک که بر روی آن قرار دارد و این بلوک به بار مورد نظر متصل می‌شود.

ویل بلاک‌ها معمولاً بر روی ریل‌هایی حرکت می‌کنند و به وسیلهٔ مکانیزم‌های مختلفی مانند موتورها، توانبخش‌ها و دیگر تجهیزات مکانیکی حرکت می‌یابند. این ابزارها به ترازوها یا قسمت‌هایی از دستگاه‌های جرثقیل متصل می‌شوند و کمک می‌کنند تا بار به سادگی و با دقت از یک مکان به مکان دیگر منتقل شود.

با توجه به کاربردها و صنایع مختلف، ویل بلاک‌ها می‌توانند از انواع مختلفی با ابعاد و قابلیت‌های متفاوت باشند.

یکی از اساسی‌ترین تجهیزات مورد نیاز در کارگاه‌ها و صنایع برای جابه‌جایی بار، جرثقیل سقفی است. این جرثقیل بر روی ریل‌های نصب شده در سقف حرکت می‌کند و وظیفه حمل و جابجایی بارها را دارد. این حرکت توسط ویل بلاک یا همان جعبه چرخ جرثقیل سقفی انجام می‌شود. این ویل بلاک به دلیل نیازمندی‌های مختلف و موارد کاربردی متفاوت به شکل‌ها و طرح‌های مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. باید توجه داشت که فشار اصلی باربرداری بر روی این بخش تمرکز دارد و به علت اصطکاک زیاد چرخ بر روی ریل، این بخش به خصوص آسیب‌پذیر است.

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز