2737
2739
عنوان

روش خوابوندن شیر خوارها

180 بازدید | 20 پست
دوستان دختر من یه هفته دیگه پنج ماهش تموم میشه.شبها از ساعت 7 میتونم بخوابونمش.وعده اول رو معمولا 5 ساعت میخوابه و بعد سه ساعت و بعد تقریبا هر یه ساعت بیدار میشه چون با عرض معذرت میخواد پی پی کنه و چون تو خوابه گریه میکنه.چشاشو باز نمیکنه و خیلی مشکله.روزهم در حین شیر خوردن میخوابه و در بهتربن حالت میتونم بزارمش روپام و مدام تکونش بدم.به هیچ عنوان نمیتونم بزارمش پایین و واقعا سخته.از اونجایی که داره به شش ماه نزدیک میشه و میخوام اتاقشو جدا کنم میخوام از تجربیاتتون استفاده کنم و اولا که روزا بتونم در حین خواب از خودم جداش کنم و دوم اینکه مشکل خواب شبش و شیر خوردنهای مکرر و زور زدنش رو حل کنم.ضمنا من از چهار و نیم ماهگی غذا رو شروع کردم. واقعا ممنون میشم تجربیاتتونو در اختیارم بزارید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2740
دوستان باز هم بیایید تجربیاتتونو بگید ولی من میدونم بچه تو این سن حتی بدون شیر شب میتونه بخوابه.یعنی اگه بیدار میشه گرسنش نیست و عادت کرده.بیشتر مشکلم با خواب روزه.
سن جداخوابی 14 تا 18 ماهگیه. الان اصلا خوب نیست.چون هم از نظر نیازهای جسمیش مثل شیر خوردن بهتون نیازمنده و هم از نظر عاطفیش. از نظر روانشناسی کودک،سن جداخوابی 14 تا 18 ماهگیه.
به دکتر گفتم:«همه داروهایم را می خورم؛اما تأثیری ندارد.»دکتر پاسخ داد:«آیا داروهایت را سر وقت می خوری؟» و من تازه فهمیدم چرا نماز هایم تأثیری ندارد!؟!؟
2706
2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز