2733
2734
سلام من یک دختر 15 ماهه فوق العاده بازیگوش دارم که از نوزادی به خاطر کولیک معده و کم خوابی با هزار ترفند باید خوابش میکردم. الان هم فقط و فقط روی پاهای من میخوابه گاهی اینقدر روی پاهایم باید تکونش بدم که بعد از اینکه خوابش سنگین شد زانوهایم تا نمیشه. تازگی هم نزدیک ساعت 5 صبح بیدار میشه و دیگه نمیخوابه. من کارمند هستم و باید صبح زود برم سر کار .
خواهش میکنم کمکم کنیدددددددددددد
این جهان کوه است و فعل ما ندا

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

مونا جان من هم این مشکل رو دارم . و کارمند هستم . اگر بعد اینکه از مهد آوردم نخوابید ساعت 10 خودش دراز می کشه و به تلوزیون نگاه می کنه و می خوابه وگرنه اگر بعداز ظهر خوابید انقدر روی پاهام باید تکون بدم تا بخوابه .
پسر من 13 ماهشه . وقتی خوابش میاد و خستس کاملا مشخصه . هی چشاشو میماله .

منم براش یه شیشه شیر میارم یا خودم شیرش میدم . انقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدر غلت میزنه تا می خوابه .

هرروزم ساعته 7 یا 7:30 صبح بیداره . انگار می خواد بره مدرسه !!!!!!!

دلتنگــــــــم .... دلتنگ آنچه که میتــــوانست باشد و حالا نیـســـــــــت....
من از اول که پسرم دنیا اومد ساعت 10 شب به بعد به هیچوجه نه باهاش بازی میکردم نه حرف میزدم شیر میدادم و میخوابوندمش. محلش نمیزاشتم همه اتاق هم تاریک بود سختی زیاد داشت ولی تو مرخصی زایمان به هر حال میشد تحمل کرد. من مرخصی زایمان 4 ماهه ای بودم بعد از 4 ماهگی هم تا الان که پسرم 4 سالشه. ظهر حدود یک تا 1.5 ساعت میخوابه شبا هم ساعت 7 شب شام میخوره ساعت 8 هم مسواک و دستشویی و کتاب داستان و خاموشی. ولییییییییییییییییییییییی بچه من تو سن کوچلوی شما اگه هر ساعتی از شب که بلند میشد کل چراغای خونه خاموش میشد و من و بابایی هم لالا کامل میدید کسی محلش نمیزاشت اونم میخوابید. شبا هنوزم میرم کنارش دراز میکشم و جوری وانمود میکنم که ساعت خواب برای همه دنیاست . اونم میخوابه.... اگه قضیه رو جدی بگیری اونم جدی میگیره.... ضمنا" پسر من رو پا اصلا" نمیخوابید یه جوری بود انگار رو پا بیشتر اذیت میشد و دیرتر بخواب میرفت بدون تکون راحتتر میخوابید دستمو میگرفت و میمالید ( کیسه میکشید) تا خوابش ببره ولی من اصلا دستمو تکون نمیدادم خودمم هم اصلا" حرکت نمیکردم کوچکترین حرکت من اونو هوشیار میکرد... امتحان کن شاید جواب داد من برعکس دیگران با خوابش اصلا مشکل نداشتم ولی با شیر خوردنش تا الان که غذا غذا میخوره با غذا خوردنششششششششششششششششششششششش 1 دنیا مشکل دارم....‌ :(
پسر من فقط برقا که خاموش میشه خوب و راحت خوابش میبره.گاهی اخر شیر خوردنش به خواب میره.گاهی رو پاهام باید تکونش بدم تا بخوابه.بعضی وقتا هم میام می بینم خودش خوابیده(از فرط خستگی!)
شبا ساعت 10:30
برقا رو خاموش می کنم.تا 8 صبح .فقط یه بار واسه شیر بلند میشه.
کلا خوابیدنش مشکلی نداره و راحته.
منم از زمانی که بزرگتر شد و روی پا و در حین شیر خوردن به راحتی خوابش نمی برد اینکارو می کردم:
وقتی دیگه همه کارهاش از نظر پوشک وشیر و غیره انجام می شد و وقت خواب بود تو اتاقش یه پتوی بزرگ کف زمین پهن می کردم برای خودم هم بالش و رو انداز می گذاشتم جای اونم درست می کردم در رو هم می بستم که نتونه بره بیرون بعد بدون اینکه محلش بگذارم می گرفتم می خوابیدم چراغم خاموش می کردم. یه کم می نشست یه کم بازی می کرد یه کم هم غر غر می کرد وقتی میدید خوابم و دیگه به هیچ عنوان جوابشو نمیدم حوصله اش سر می رفت کم کم یه جا می گرفت می خوابید. بعد معمولا یواشکی جاشو درست می کردم تو تختش و خودم در می رفتم بیرون. یا اینکه روشو می پوشوندم که همونجا بخوابه.
گاهی هم که شبها پیش مادر بزرگ و خاله و بابا می خوابید همینو گفته بودم که بخوابند و اکیدا دیگه نگاش نکنند و جواب نق نق هاشو ندن. اصراری هم نداشته باشند به زور بخوابونندش. خودش وقتی میدید همه خوابیدن کم کم می گرفت می خوابید. فقط باید از اتاق نتونه بره بیرون و چیز خطر ناکی هم تو اتاق نباشه. این راه از همه راه ها بهتر بود منم کسر خواب نمی گرفتم آخه منم کارمندم مثل شما
زندگی زیباست ای زیبا پسند ....
سلام دوستان من هم مشکل دارم با خواب پسرم روی پام میخوابونمش. ولی تا صبح چندین بار گریه میکنه و کلافه ام کرده. چند بار خواستم بذارم خودش بخوابه اما نمیشه. کوچولوهای شما چقدر طول میکشه که خودشون بخوابن.منظورم اینه که حدودا چند دقیقه یا ساعت؟!!!
منم همه این ها که بالا نوشتین و تجربه کردم...بنظرم شرایط سنی بچه با بچه فرق میکنه.من خیلی با خوابش مشکل داشتم و شاید الان چند هفته ای باشه که دارم یه نفس راحت میکشم....بهترین راه حل تو سن بعد از دو سالگی همینه که دوستان گفتن انگار الان همه دنیا خوابن!!!!!!!!!...همه برقها رو خاموش میکنیم و وانمود به خواب رفتن میکنیم.البته حتما 5 دقیقه اول و اختصاص میدیم به حرف زدن باهاش وگرنه که دلم براش میسوزه بعد هر کدوم و که صدا زد مامان یا بابا رو / اون یکی میگه هیس ( مثلا) بابا خوابش رفت اگه حرف بزنیم بیدار میشه و دیگه هرچی گفت جواب نمیدیم بعد خودش اونقدر با خودش کلنجار میره تا خوابش بره.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687