2733
2739

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
2740

بروتوسایت ای استخدام یا سایت ایران استخدام بزن استخدامی اموزش و پرورش قسمت کامنارو بخون اونجا بچه ها صحبت میکنن و اطلاعاتشونو به اشتراک میزارن اموزگاری خیلی اسونه قبول شدنش ففط باید بشدت بخونی چون ظرفیتاشون خیلی بالاست

بروتوسایت ای استخدام یا سایت ایران استخدام بزن استخدامی اموزش و پرورش قسمت کامنارو بخون اونجا بچه ها ...

ببخشید رشته های مدیریت رو هم میخوان؟

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

#فوری


🔻آزمون استخدامی آموزش پرورش ۲۶ اسفند برگزار می‌شود/ اعلام شرایط جذب 25 هزار نفر+ جزئیات



صادق ستاری فرد معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش امشب در حاشیه سفر به شهرستان بناب در گفت و گو با خبرنگاران گفت:


🔹۸۰ هزار نفر از نیروهای آموزش و پرورش مشمول بازنشستگی هستند که احتمالا حدود ۶۵ هزار نفر از آنها تا مهر سال آینده بازنشسته خواهند شد.

🔹برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.

🔹پیش بینی شده است آزمون ۲۶ اسفند ماه برگزار شود، فرآیند مصاحبه و گزینش در سال بعد خواهد بود و اگر به هر دلیل آزمون برگزار نشود در سال بعد در اولین فرصت برگزار خواهیم کرد.

🔹سقف سنی پیش بینی شده برای شرکت در آزمون ۴۰ سال تمام است./ایرنا


🔗 @MoallemanNews

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز