2752
2734

خاموش شدن لباسشویی در حین کار عادی نیست و ممکن است نشانه ای از خرابی در قطعات دستگاه باشد. سه علت اصلی برای خاموش شدن لباسشویی در حین کار عبارتند از:


- نبود برق در پریز یا دوشاخه. اگر به صورت ناگهانی لباسشویی شما خاموش شده و روشن نمی‌گردد اولین چیزی که باید چک کنید وجود برق در پریز است. ممکن است پریز یا دوشاخه سوخته یا آسیب دیده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد.


- سوختگی خازن پارازیت گیر. خازن پارازیت گیر قطعه ای است که جرقه زدن و صدای زنگ زدن لباسشویی را جلوگیری می کند. اگر این قطعه سوخته باشد، ممکن است باعث قطع برق دستگاه شود و لباسشویی را خاموش کند. برای تعمیر این قطعه، باید آن را باز کرده و با چک کردن رنگ و بو متوجه سوختگی آن شده و آن را با یک خازن جدید جایگزین کنید.


- مشکل در برد الکترونیکی یا تایمر. برد الکترونیکی یا تایمر قطعات مسئول کنترل فرآیندهای شستشو در لباسشویی هستند . اگر این قطعات خراب باشند، ممکن است باعث عمل نکردن دستورات داده شده به دستگاه شده و لباسشویی را در حالت تعلیق گذارده و خاموش کنند. تعمیر این قطعات نیاز به دانش فنی و تجهیزات مناسب دارد و بهتر است توسط تعمیرکار حرفه ای انجام شود .


برای رفع مشکل خاموش شدن لباسشویی، شما می توانید ابتدا علت آن را با استفاده از راه های فوق بررسی کنید و سپس راه حل های پیشنهاد شده را دنبال کنید. البته بعضی از آن ها نظیر تعمیر برد الکترونیک چالش برانگیر هستند و بهتر است به تعمیرکار متخصص مراجعه کنید. تعمیرات لباسشویی کنوود


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز