2737
2739
عنوان

تهمت خیانت

804 بازدید | 22 پست

من هیچ وقت به اینکه کسی ممکنه به رابطه آدم حسودی کنه و سعی کنه بهمش بزنه اعتقاد نداشتم و هرچی تاپیک در این راستا می‌دیدم فک می‌کردم خب توهم استارتره که فک می‌کنه یک سری دارن زندگیشو خراب می‌کنن تا این اتفاق برام افتاد.

من با یه اقای معقولی در ارتباط هستم که میخواستیم ازدواج کنیم و از دید بقیه گویا این اقا خیلی همه چیز تمومه و از من سره یا هرچیز.

چند وقت پیش هم کلاسی های سابقم تصمیم گرفتن یه دورهمی بذاریم حالت جشن فارغ‌التحصیلی. رفتیم یه دیداری تازه شد و برگشتیم. تو اون جشن یه اقایی بود که زمان دانشجویی از من خوشش میومد یکبار تو همون سالها بیرون رفتیم بغلم کرد و منو بوسید(لپمو) روز بعدش تو یه گروهی که همه دوستای خیلی خیلی صمیمی بودن ازم پرسیدن که جشن چه خبر منم تعریف کردم و گفتم فلانیم بود و  وسط حرفها این خاطره رو تعریف کردم. بعد یکی از این دوستای به ظاهر صمیمی پیام‌هایی که اون وسط بود رو جوری دلیت کرده بودن که انگار تو اون جشن این اتفاق افتاده و من خیانت کردم و فرستاده بودن برای اون اقایی که دارم باهاش ازدواج می‌کنن. من هنوز نمیدونم و از کی و چطور خوردم. فقط میدونم که ادم نباید به هیشکی اعتماد کنه. خیلیا به آدم حسادت می‌کنن و مخصوصا اگر رابطه خوبی دارین.

لطفا درخواست دوستی ندید به جز شما دوستهای عزیز😁.
باید رابطه تو تا ازدواج نکردی مخفی کنی و هر اتفاقی که افتاد واسه کسی تعریف نکنی من بارها چوب دوست به ...

بزرگترین اشتباه ممکن رو کردیم 

لطفا درخواست دوستی ندید به جز شما دوستهای عزیز😁.

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

پارتنر خوب داشتن خیلی خوبه ولی پارتنر خوب شما رو ممکنه خیلیای دیگه هم بخوان و ایناست که بده.

 برای دادن طرح درمان دندانپزشکی عکس رادیوگرافی و معاینه کلینیکی دندان ضروریه، با توضیحات که خودتون درباره شرایط دندان میگید در ۹۰ درصد موارد امکان دادن نظر درست وجود نداره، بنابراین از جواب دادن معذورم.
2731
بزرگترین اشتباه ممکن رو کردیم 

من با یکی تیریپ ازدواجی بودم یه مدت قهر بودیم دوست صمیمیم بهش زنگ زده بود که اون رو ول کن بیا با من دوست پسر داره و از این حرفا بعد اینکه اشتی کردیم خود پسره بهم گفت با خط اون به دوستم پیام دادم دیدم اره تا میتونست بد من رو گفت اونوقت من کامل بهش اعتماد داشتم

پارتنر خوب داشتن خیلی خوبه ولی پارتنر خوب شما رو ممکنه خیلیای دیگه هم بخوان و ایناست که بده.


تجربه بد داریا:)

لطفا درخواست دوستی ندید به جز شما دوستهای عزیز😁.
من با یکی تیریپ ازدواجی بودم یه مدت قهر بودیم دوست صمیمیم بهش زنگ زده بود که اون رو ول کن بیا با من ...

دقیقا دوست صمیمی منم رفتم پشت سرم بهش گفته که تو اینو ادم کردی سفر بردی بهش پول دادی😶 حالا یکی از دلایل مخالفت خونوادم با ازدواجمون اینه که سطح مالیش از ما پایینتره

لطفا درخواست دوستی ندید به جز شما دوستهای عزیز😁.
دقیقا دوست صمیمی منم رفتم پشت سرم بهش گفته که تو اینو ادم کردی سفر بردی بهش پول دادی😶 حالا یکی از د ...

اونم اگه بخوادت به حرف کسی توجه نمیکنه یا بهت اعتماد میکنه یا نمیکنه بزار ببینم اون چقدر دوست داره

2738
بزرگترین اشتباه ممکن رو کردیم 

اون اقا که قراره ازدواج کنی باهاش اگه عاقل باشه با ۴تا خط گول نمیخوره مستقیم واکنش نشون میده ازت توضیح میخواد اتفاقا بهتر تو هم ادم های دورت و شناختی هم اون اقا فرصتی پیدا کرد تا خودشو  نشون بده 

اخرین بازدید ۲۹.۰۲.۲۰۲۴ 👋
اون اقا که قراره ازدواج کنی باهاش اگه عاقل باشه با ۴تا خط گول نمیخوره مستقیم واکنش نشون میده از ...

نمیدونم اسمش گول خوردن بود یا نه. اومد ازم پرسید، اون شب فلانیم بوده گفتم اره گف خب چه اتفاقی افتاده بعد گفتم هیچی بعد گف این اسکرین چی میگه، توضیح دادم از گوشی خودنم بهش نشون دادم پذیرفت. ولی لحنش اصلا مهربانانه نبود.

لطفا درخواست دوستی ندید به جز شما دوستهای عزیز😁.
اونم اگه بخوادت به حرف کسی توجه نمیکنه یا بهت اعتماد میکنه یا نمیکنه بزار ببینم اون چقدر دوست داره

نه بعدش پذیرفت که اشتباه شده ولی من قهرم باهاش چون با عصبانیت ازم پرسیر

لطفا درخواست دوستی ندید به جز شما دوستهای عزیز😁.
نه بعدش پذیرفت که اشتباه شده ولی من قهرم باهاش چون با عصبانیت ازم پرسیر

حق داشته توهم کوتاه بیا به اون دوستت هم بگو بهم خوردیم و تا تکلیفت مشخص نشده به کسی نگو بگو با کس دیگه ای دوست شدی و به اونم بگو که این حرف رو زدی و رابطه تو مخفی کنی

سلام عزیزم ، دو تا تاپیک قبل براتون نوشته بودم و فک کنم ندیدین ولی خوشحالم که بالاخره همدیگه رو دیدین.اگر هم برخوردتون مثل سابق نبوده نگران نشید به هر حال زمان میخواد که اوضاع بینتون بهبود پیدا کنه .در مورد تهمتی که میگین دوست به ظاهر صمیمیتون راجع به شما گفته هم من فکر میکنم شما خودتون زیاد ساده و بدون دوروریی هستین و فکر میکنین بقیه هم مثل شمان در حالی که متاسفانه این طور نیست.در کل جزئیات رابطه و زندگی شخصیتون رو با هیییچ دوستی در میون نذارین .حتی اگر دوست خیلی نزدیکی دارین و در طی زمان طولانی خودشو به شما ثابت کرده و بهش اعتماد دارین باز هم خیلی در جریان ریزجزئیات قرارش ندین و صرفا در حدی که بدونه شما با کسی در ارتباط هستین  کافیه .دوست های دورتر و همکلاسی دانشگاه که جای خود دارن و اصلا تا خبر ازدواج چیزی ندونن بهتره.حتی بعد ازدواج باز هم بهتره که هیچ دیتیلی از جزئیات زندگیتون به بقیه بدین .متاسفانه شما تنها کسی نیستین که از دوست نزدیکش ضربه ای میخوره ولی خواهشا از این به بعد چیزی به کسی نگین.فعلا هم اگر  دوست ،همکلاسی سابق،همکار چیزی در این باره پرسید بگین اصلا شرایط خوبی ندارم و نمیخوام راجع بهش صحبت کنم.بعدها هم چیزی راجع به ادامه رابطتون به کسی نگید تا خبرازدواج.

راستی انقد هم نگین دوستم از من سرتره و این حرفا.معمولا دخترا اگه بخوان رابطه همجسنشونو بسنجن همیشه دختر رو میکوبن و از جنس مخالف یه فرشته بی عیب و نقص می سازن و از دیدشون اغلب موارد پسر از دختر سرتره.این بحث سرتر بودن تو رابطه خیلی خنده داره ولی با چیزایی که این جا قبلا از شرایط خودتون و دوستتون گفته بودید اگرشما مثلا از اطرافیان ما بودید و کسی میخواست نظری در این باره بده از دید دور و بری های من و با منطقی که میدونم اکثرشون فکر میکنن شما موقعیت بهتری دارید. الان قصدم مقایسه نبود یا این که بگم شما خیلی بهتری ،منظورم اینه هر کسی با معیار های خودش میسنجه.یه دختر جوون یه مدل نظر میده راجع به یه رابطه.یه ادم چهل پنجاه ساله یه جور دیگه نظر میده با معیارهای دیگه ای .ادمی هم که حسادت میکنه و نمیتونه  شرایط خوب شما رو ببینه یه جور دیگه نظر میده .خیلی رو این موضوع انرژی نذارین.

امیدوارم مادرتون هم بهتر بشن❤️

عجب دوست بد ذاتی...خب از همون اقا بپرس کی اومد اینا رو به شما گفت تا بشناسیش و باهاش رابطتتو قطع کنی.

منم چندسال پیش مشکل تو رو داشتم اونقدر ساده بودم و اصلا بد کسی رو نمیخواستم فکر میکردم خب بقیه هم مثل منن دیگه ولی از یه جایی به بعد فهمیدم همه مثل من فکر نمیکنن همه متاسفانه خوبِ همدیگه رو نمیخوان و انگار قانون دنیا شده قانون جنگل میدَرَن تا دریده نشن.شما هم از محبت و صاف و سادگی خودتون فکر میکنید باقی هم اینطورن ولی نه نیستن

سبز ماندن در ویرانی ریشه میخواهد فقط💚🌿کاربری دست دو نفر🌝👭🏻

عزیزم حالا که اطرافیانت رو شناختی دیگه دوست رو بزار کنار اگه میخوای زندگی آرومی داشته باشی 

الان اوضاع خرابه هرچی کمتر اعتماد کنی کمتر ضربه میخوری. 

ان شاءالله مامانت بهتر باشه. 

و هرچی خیر هست سر راهت قرار بگیره .

فرج مولا صلوات..اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم. 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687