2737
2739
عنوان

نگهداری دوقلو با یه بچه زیردوسال

| مشاهده متن کامل بحث + 1860 بازدید | 47 پست

دوستان کسی دوقلوپسر۳ساله داره

سلام دوستان ختم قران ونمازوروزه قضاوانواع چله ونایب چله وصلوات و....انجام میدم ازاین راه کمک خرج زندگیم هستم ممنون میشم کسی خواست معرفیم کنین وخرج دوقلوهاموازاین راه درمیارم خیلی ممنون وسپاسگزارم ازکمکتون


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مامانایی که نوزاد دوقلو دارید که شیرتان کفاف نمی دهد من هم این مشکل داشتم  درمونده و افسرده شده بودم  نمیدونستم چکار کنم  همه بخصوص مامانمم گیر داده  بود که باید شیر مادر بدی بهشون من که شیری نداشتم  به فکر شیر خشک بود که یکی از فامیلها به من گفت من هم این وضعیت داشتم و یکی از  خانم های فامیل که دوقلو داشت در کرمانش گفته بود شیر خشک نده به بچه درسته که سیرش می کنه ولی کمکی به وزن و رشدش و همینطور تقویت سیستم ایمنیش نمی کنه گفته بود فقط شیر بز بده معجزه می کنه هم اقتصادی است و کمک فوق العاده به وزن و رشدش می کند گفته بود  بچم به ندرت سرما می خوره من این توصیه گوش گرفتم و شیر بز گرفتم اول به یکی از نوزاد ها دادم بعد از ده روز متوجه شدم که این قلی که شیربز می خوره چقدر سرخال وزن و رشدش بهتر از اون یکی شده لذا تصمیم گرفتم که به هردو بدهم و وافعا تجربه بی نظیری بود که تا الان که بچه هام پنج ساله هستند  نسبت به هم سن و سالهاشون از هر جهت وضعیت بهتری دارند. البته من شیر از مزرعه شیر بز مروگل  دکتر در شهریار گرفتم بسیار معتبر است و حتی با حضور خودم شیر دوشش می کردند . شما می تونید در گوگل مزرعه مروگل جستجو اطلاعات کامل هست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687