2733
2739

اوایل ناراحت می شدم.‌ الان به خاطر انتخابم خودم رو تحسین می کنم. می دونم که شوهرم بهتر از من رو پیدا نکرده، وگرنه با من ازدواج نمی کرد. می فهمم که طرف داره به من حسادت می کنه و چشمش دنبال شوهرمه.

انسان تا زمان مرگ می‌آموزد و رشد می‌کند.
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731

منم میخوام لاغر کنم

بمنم خیلی میگن ؛ شوهرت ازت سرتره

همش ۱ و نیم سال فاصله سنی داریم

منم زایمان کردم ، کلا داغون شدم

از یه طرف اون بی خیال و من حرص همه چی ک میخورم

ماشالا اینا ژن شونم خوبه

ولی ما زود پیر میشیم

کسی به من نگفته ولی یه بار همسایمون در کمال شعوری بهم گفت داداشت از عروستون سرتر و قشنگ تره. منم بهش گفتم متوجه نمیشم منظورتون از سرتر چیه مهم اینه که دادش من سپیده رو پسندیده و با هم خوشحال و خوشبختن و مهمتر اینکه سپیده اخلاقش خیلی خوبه. حالا داداش من همچین هم سرتر نبودها اون یه حرف مفت زد زد کلا مردم ول گو هستن شما خودت رو ناراحت نکن

همه ی ما...فقط حسرت بی پایان یک اتفاق ساده ایم که جهان را بی جهت،یک جور عجیبی جدی گرفته ایم

دوست من یه خانوم معمولیه چادریه رو به پایینه ولی شوهرش خیلی خوشتیپه و لباسای جینکلی مستونم میپوشه با عینک خیلی بهتره و مغرور و بی اخلاق.

منکه  از قیافه شوهرش خوشم نمیاد ولی دوستم همش با خنده میگه هر کی شوهرمو میبینه میگن فلانیییی اینو از کجا گیر آوردی ؟واییی چقدر خوش تیپه.مثل خارجیاست  .چقدر با تو فرق داره .

ولی من بهش میگم اولا اخلاق مهمه .دوما تو هم اینقدر شیک کنی ازون سرتری .

ولی متاسفانه دروغ میگم .از هر لحاظ ظاهری پایینتره ولی من می‌دونم  شوهرش به چه دلایلی اینو گرفته.طفلی دوستم  خیلی هم ساده است ولی بسیااار اجتماعی .

هرگاه خداوند تورا به لبه پرتگاه هدایت کرد به او اطمینان کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا پرواز کردن را به تو خواهد آموخت.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687