2733
2734
عنوان

اگه جای من بودین چیکار میکردین؟خواهشا جواب بدین دارم دیوونه میشم......

| مشاهده متن کامل بحث + 13179 بازدید | 111 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلامممممممممممممم بچه ها عیدتون مبارککککککککککککککککک

منم با پدر خوب موافقم.

الهام وفرنگیس زندگی آدمو تو 10 دقیقه خراب میکنن .اگه کسی دلسوز اون بیچارست یه خورده به فکر نی نیش باشین.
من که بودم باور می کردم و زندگیمو می کردم ! من خیلی به حرف شوهرم اعتماد دارم اگه این موقعیت برای من پیش اومده بود حرفشو باور می کردم و ادامه نمی دادم. آدمهای خوشبین راحتتر زندگی می کنن !
رایان عشق زندگیم 9 اسفند به دنیا اومد
2731
سلام دوستای خوبم ..........ممنون از همه راهنماییهاتون ...........من یه مدت بود به نت دسترسی نداشتم .......نتونستم بیام و باهاتون صحبت کنم .....من تصمیم گرفتم یه مدت کاری به کارش نداشته باشم ظاهرا تا ببینم واقعا اون شکهایی که بهش داشتم چقدر درسته تا حالا هم موردی ازش ندیدم و خودشم نمیدونه که بهش حساس شدم ......یه مدته متوجه شدم ...گاهی وقتا خودارضایی میکنه که این قضیه خیلی فکرمو مشغول کرده .....اینم بگم که با توجه به همه قضاوتهایی که درست یا غلط در مورد من شد من هیچی برای شوهرم کم نذاشتم ....چه از نظر عاطفی چه از نظر جنسی ..........حتی تو این وضعیتم ............تا حالا حتی شده با خودش ساعتها حرف زدم و ازش خواستم اگه چیزی براش کم گذاشتم بهم بگه تا رفعش کنم ....اونم هر بار بهم گفته که مطمعن باش چیزی کم نذاشتی برام اگه اینطور بود خودم بهت میگفتم ..................من باید برم بازم ممنون از همه محبتتون ....بازم بهتون سر میزنم
سلام
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=11363&ChatDate=8-6-1390
کسانی که قصد دارند تابستان نود و یک اقدام کنند بیاید برنامه ریزی کنیم
می گن با هرکی دوست بشی شکل و فرم اونو می گیری فکرشو بکن…اگه با خدا دوست بشی ، چه زیبا شکل می گیری . . .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687