2752
2734
عنوان

مشکلات بعد از سقط

| مشاهده متن کامل بحث + 865 بازدید | 66 پست
کاش به منم تو خونه میداد اعصابم خورد میشه برم زایشگاه شاهد زایمانهای بقیه باشم

نه تو خونه سخته من خیلی درد کشیدم نزدیک دو‌ساعت درد زایمان . البته اتاق زایمانها با من متفاوت بود فقط ی خانوم دیگه هم بود‌که اونم‌میخواست سقط کنه اون فکر کنم در عرض بیست دقیقه کمتر درد کشید و سقط کرد

سلام من تو دو تا تاپیک که چند روز پیش گذاشته بودم گفتم که بقایام بعد 2 ماه و نیم دفع شد یکم تو پریود اول و بقیشم هم یک هم بعد از پریود اول با آمپول متیل ارگونوین و قرصاش که هر 12 ساعت یکی خوردم به تعداد 10 تا، تازه بقایام هم 2.9 سانت بود یعنی بزرگ بود  خیلی خوبه که خونریزی داری این یعنی میخوای دفع کنی اما همه چیز به خودت بستگی داره که تحرکت زیاد باشه و بهش کمک کنی برای دفع من روزی 2 تا 3 ساعت پیاده روی کردم درست بعد هر پیاده روی احساس میکردم بیشتر لخته ازم دفع میشه منم نمیتونستم طناب بزنم خودم بستم به دمنوش هایی که بچه ها گفتن و زعفرون و پیاده روی اینکارو حتما بکنن چند روز پشت سر هم پیاده روی طولانی کن یکم اذیت میشی اما در نهایت بهتر از کورتاژه و اینکه چون خونریزی داری حتما حتما مترونیدازول هر 6 ساعت بخور که عفونت نگیری و در کنارش هم میتونی آزیترومایسین هر 24 ساعت یدونه بخوری به تعدا 6 تا شک نکن دفع میشه تا وقتی خونریزی داری از این فرصت استفاده کنه که بیاد بیرون منم خیلی استرس کشیدم اصلن دلم نمیخواست کورتاژ بشم و خداروشکر موفق شدم.

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس

سلام من تو دو تا تاپیک که چند روز پیش گذاشته بودم گفتم که بقایام بعد 2 ماه و نیم دفع شد یکم تو پریود ...

ممنون از راهنماييت. من روزاي اول خيلي پياده روي داشتم اما چند روزه در حد كاراي خونه كه انجام ميدم حالا باز از امشب ميرم پياده روي از ديشب خونريزيم قطع شده و امروزم ميرم عطاري برا گرفتن دارو. ازيترو روزي دو تا ميخورم اما مترونيدازول رو نميدونستم بايد بگيرم بخورم. 

سلام من تو دو تا تاپیک که چند روز پیش گذاشته بودم گفتم که بقایام بعد 2 ماه و نیم دفع شد یکم تو پریود ...

خانمی شما چند هفته بود سقط کردین

علتش مشخص نشد؟

شما هم زایشگاه رفتین؟

خدایا شکررررت واسه همه نعمت هات🌷

خوله حتما دارو گیاهی بخور و با پیاده روی ، اگر دیدی خونریزی نداری بعد چند روز برو دکتر بهت آمپور متیل ارگنوین بزنه با 10 تا قرص بهت بده آمپول بلافاصله به خونریری میندازه همراه با آمپول زعفرون . پیاده روی کن فکر کنم ظرف 3 تا 4 روز دفع بشه، قرص مترونیدازول  یه آنتی بیوتیک برای واژن که تو تمام مدت خونریزی هام دکتر به من گفت اصلا قطع نکن و با توجه به طول کشیدن دفع بقایای من همین قرص کمک کرد عفونت نداشته باشم.

خانمی شما چند هفته بود سقط کردین علتش مشخص نشد؟ شما هم زایشگاه رفتین؟

من هفته ششم سقط داشتم علت مشخص نشد 

دکتر قرص زیر زبونی و داخل واژن برام گذاشت و رفتم خونه اینقدر درد کشیدم تا بعد چند ساعت رحم باز شد و به خونریزی افتادم حتی از زایمان هم سخت تر بود و دو روز بعد ساک حاملگی با یه درد وحشتناک ازم دفع شد.

من هفته ششم سقط داشتم علت مشخص نشد  دکتر قرص زیر زبونی و داخل واژن برام گذاشت و رفتم خونه اینق ...

وای واسه هفته ۶ اینقدر اذیت شدین...!!!

خدا بهم رحم کنه 😢😢😢من که ۱۷ هفته ام بیچاره میشم فکر کنم.😥😥😥😥

خدایا شکررررت واسه همه نعمت هات🌷
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687