2733
2734
عنوان

احتمالا دو بار اسباب کشی کنم

| مشاهده متن کامل بحث + 192 بازدید | 19 پست
اره فقط لوازم ضروری هارو باز میکنم ولی باید دستشویی حموم و اشپزخونه و کل خونه رو تمیز کنم بعد برم

عزیزدل یک مقداری سخت هست، اما میگذره، من خیلی سختی ها کشیدم تا بالاخره خونه و زندگیم رو از دو تا شهر جمع و جور کردم، اما الان گذشته و فراموش شده، نگران نباشید و بیش از چیزی که هست برای خودتون آزاردهنده اش نکنید. حتما خداوند به کمک تون میاد و ان شاء الله از نتیجه اش راضی میشید.

زمانی رو که در این وب سایت صرف تعاملات اجتماعی می کنم، زکات دانش و تجربه ای هست که در طول سال ها جمع آوری کردم و امیدوارم برای دیگران مفید باشه.        امیدوار هستم و توکلم به خداوند هست که صحبت نسنجیده ای نکنم که باعث آزرده شدن کسی بشه و اگر خدای نکرده چنین حرفی زدم، بدونید که هدفمند و آگاهانه نبوده و من رو به بزرگواری خودتون ببخشید.           لطفا اگر کامنت من برای شما مفید هست، برای ظهور حضرت صاحب الامر (عج)، شادی روح مادرم و مشکل بزرگی که در محل کارم دارم یک صلوات مرحمت بفرمایید.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید

مهمتر از اسباب کشی پول خونه ی فروخته شده هست  مراقب باشید بی ارزش نشه تا بتونید جایی رو بخرید

هر چه اید به سرم  باز بگویم گذرد                                     حیف ازین عمر     که با می گذرد، می‌گذرد    💔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دختر مجردی که

sara134567 | 23 ثانیه پیش
2687