2109
قدر مادری‌مان را بدانیم

قدر مادری‌مان را بدانیم

1394/10/23 بازدید4153

 نی‌نی سایت: خدا را به خاطر همه نعمت‌هایش شکر می‌کنم. به خاطره وجود فرزندم و سلامتی‌اش خدا را شکر می‌کنم. در این مدت بسیاری از زن‌ها را دیدم که در انتظار فرزندی بودند و هر کاری در توان‌شان بوده، انجام داده‌اند و موفق نشده‌اند. خیلی از مادرها حتی ساک و قلب نوزادشان تشکیل نشده است و خیلی‌ها به خاطر شرایط خاصی که دارند، مجبور به سقط شده‌اند. آرزو می‌کنم همه شرایط عادی مادر شدن را داشته باشند و قدرش را بدانند. بعضی‌ها هستند که مادر می‌شوند و شرایط نگه داشتن نوزادشان را ندارند. مدتی پیش یکی از دوستانم در مرکز پزشکی خانمی را دیده بود که نوزاد متولد نشده‌اش را به قیمت پایین می‌فروخت یا آقایی بود که برای فرزند پسر پول خوبی می‌داد.

با وجدان این آدم‌ها کاری ندارم، ولی مادر شدن وظیفه‌ای است که باید درون خودت حس‌اش کنی. باید برایت مادری کرده باشند و مادر مهربان داشته باشی. باید عشق  به فرزند داشته باشید، عشق به کسی که از وجود تو شکل گرفته و درون تو بزرگ شده است، کسی که چهره‌اش، رفتارش و همه کارهایش تو را یاد خودت بیندازد. نمی‌دانم چرا ناخواسته یاد این حدیث افتادم که اَللّهُمَّ ارزُقنى وَلَدا وَاجعَلهُ تَقیّا زَکیّا لَیسَ فى خَلقِهِ زیادَةٌ و َلا نُقصانٌ و َاجعَل عاقِبَتَهُ إلى خَیرٍ؛ خداوندا به من فرزندى عطا کن و او را پرهیزگار و پاک قرار ده که در آفرینشش کم و زیادى نباشد و سرانجامش را نیکو گردان. شاید همه این‌ها و برخورد با چنین مشکلاتی تنها مخصوص این دوران باشد. حساسیت و تعصب به موجودی که در شکم داری و نگرانی برای آینده او با کوچکترین خبری که به گوشت می‌رسد.

امیدوارم همه زنان سرزمینم، طعم شیرین مادر شدن را بچشند و هیچ‌کس در حسرت فرزند نباشند و خداوند فرزند سالم و صالح به آنها عطا کند.

 

ارسال نظر شما

login captcha
مادر شدن شیرین ترین لذت دنیاست، خدایا فسمت همه منتظران کن، من خودم سه سال انتظار کشیدم و میدونم چقدر سخته! خدایا شکرت
انشالله همه صاحب بچه سالم بشن
ایشالا خداوند بزرگ و مهربان همه ما رو لایق و شایسته مادر شدن بدونه .الهی امین
انشالله خدا دامن همه ی منتظرا رو با فرزند سالم و صالح سبز کنه

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16481 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11639 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4527 بازدید