2109
مدرن ترین و بهترین دستگاه های جوانسازی پوست چیست؟

مدرن ترین و بهترین دستگاه های جوانسازی پوست چیست؟

1400/10/26 بازدید1971

داشتن پوستی جوان و شاداب تاثیر زیادی بر زیبایی چهره انسان دارد. پیری زودرس مشکلی است که در هر سنی رخ می‌دهد و این امر باعث از دست رفتن اعتمادبه‌نفس فرد می‌شود. به طور معمول خانم‌ها بیشتر از آقایان نسبت به سلامت پوست خود حساس هستند. بنابراین آن‌ها دائما به دنبال راهکارهایی برای جوانسازی پوست می‌گردند.

روشهای جوانسازی پوست متنوع شامل استفاده از دستگاه ها و یا روش‌های خانگی برای حفظ طراوت و سلامت پوست وجود دارند. اما هیچ کدام از این روش‌های سنتی به اندازه درمان‌های پزشکی موثر نیستند. استفاده از بهترین دستگاه‌های جوانسازی صورت در کلینیک‌های معتبر نتایج ایده‌آلتری را برای رفع پیری شما به ارمغان می‌آورند. برای مثال متخصصین فعال در کلینیک زیبایی ایرانیان با بهره‌گیری از مجهزترین دستگاه‌ها و متدها به شما در زیباتر شدن هرچه بیشترتان یاری می‌کنند.

جوانسازی صورت و بدن با دستگاه هایفوتراپی

یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در جوانسازی صورت و بدن هایفوتراپی (HIFU) نام دارد. این دستگاه با تولید امواج متمرکز رادیویی به تحریک پوست برای تولید کلاژن کمک می‌کند. نکته مثبت استفاده از این وسیله درمانی این است که نیازی به بیهوش کردن مراجعه کننده نیست و در زمان کمی ( 1 الی 3 جلسه) صورت می‌گیرد. به همین دلیل روش هایفوتراپی جزو روش‌های غیرتهاجمی محسوب می‌شود.

یکی دیگر از مزایای استفاده از این روش جوانسازی پوست عدم نیاز به برش و بخیه پوست است. بنابراین بیمار هیچ دردی را احساس نمی‌کند. بسیاری از افراد با توجه به ویژگی‌های بیان شده هایفو را بهترین دستگاه جوانسازی می‌دانند. عمدتا از این روش برای اصلاح وضعیت خط چانه، حذف چین و چروک، از بین بردن غبغب و اصلاح طرح لبخند استفاده می‌شود.

جوانسازی صورت با دستگاه کربوکسی

یکی از موثرترین دستگاه‌های این حوزه دستگاه کربوکسی است. این تجهیزات که با گاز کربن دی اکسید کار می‌کنند، از زیرشاخه‌های مزوتراپی محسوب می‌شوند. این دستگاه برای درمان تیرگی دور چشم، کاهش چین و چروک، بهبود افتادگی پوست و کاهش سلولیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خوشبختانه در طی مدت استفاده از این دستگاه هیچ‌گونه عوارض جانبی از آن گزارش نشده است. بنابراین کربوکسی یکی از ایمن‌ترین روش‌های پیشگیری از چین و چروک صورت به شمار می‌آید. تعداد جلسات موردنیاز برای این روش توسط پزشک تعیین می‌شود، اما به طور معمول بین 7 الی 10 جلسه نیاز است.

در هر جلسه پزشک گاز دی اکسید کربن را به سلول‌های زیرین پوست تزریق می‌کند. این امر موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست و تحریک کلاژن سازی می‌شود. همچنین این روش در افزایش خونرسانی به پوست و جایگزینی سلول‌های جدید با چربی‌های اضافی موثر است.

 

جوانسازی صورت با دستگاه اندولیفت

یکی از موثرترین روش‌های جوانسازی پوست استفاده از روش اندولیفت است. در این روش کم‌تهاجمی پزشک به کمک تابش پرتوهای لیزر به بافت پوست اجزای صورت را بالا می‌کشد. این امر موجب صاف شدن چین و چروک پوست و از بین رفتن آن‌ها می‌شود. همچنین این دستگاه دقت و سرعت عمل بالایی در کاهش افتادگی و شل شدن پوست و افزایش سنتز کلاژن دارد. 

لازم به ذکر است که در این روش پرتو لیزر هرگز بیشتر از 200 الی 300 میکرون به زیر پوست نفوذ نمی‌کند. بنابراین اندولیفت بر خلاف تصور بسیاری روشی ایمن به شمار می‌رود. اندولیفت از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون‌به‌صرفه است، چرا که تنها به یک جلسه درمانی نیاز دارد.

جوانسازی صورت با دستگاه (لیزر) فرکشنال CO2

این دستگاه همانطور که از نامش مشخص است، با گاز دی اکسید کربن کار می‌کند. لیزر فرکشنال CO2 پرتو لیزر را به بافت پوست می‌تاباند و موجب از بین رفتن چین و چروک عمیق پوستی می‌شود. همچنین این وسیله کم عارضه در از بین رفتن تمامی لکه‌ها و خال‌های ناشی از تابش نور خورشید و در نتیجه افزایش شفافیت و شادابی پوست موثر است.

مدرن‌ترین دستگاه‌های جوانسازی صورت در کلینیک زیبایی ایرانیان

توصیه می‌شود که پیش از اقدام به جوانسازی پوست با روش‌های پیشرفته کلینیکی مناسب را برای این کار انتخاب کنید. در این خصوص مرکزی را برگزینید که علاوه بر بهره‌گیری از بهترین پزشکان و متخصصان این حوزه به مدرنترین دستگاه‌های جوانسازی نیز مجهز باشد. برای مثال پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود در کلینیک زیبایی، جوانسازی و پوست و موی ایرانیان اکثرا نمونه مشابه داخلی ندارند.

بهره‌‌مندی از این دستگاه‌های متنوع باعث شده است که پزشکان برحسب نیاز دقیق افراد و نوع پوست آن‌ها نوع درمان صحیح را به کار گیرند. همچنین با تماس تلفنی با مشاورین کلینیک زیبایی ایرانیان یا با مراجعه به سایت کلینیک اطلاعات بیشماری درباره چگونگی عملکرد هر یک از این دستگاه‌ها و هزینه‌ هر یک از روش‌ها را بدست می‌آورد. تلاش پیوسته مجموعه ما جلب رضایت شما مراجعه‌کنندگان گرامی است.

تلفن پشتیبانی 24 ساعته ما: 02175900

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

آب انار برای زردی نوزاد (مفید یا مضر؟)

ریپورتاژ

5 روز پیش
|
9363 بازدید

چطور بعد از زایمان شکم تخت داشته باشیم؟

ریپورتاژ

4 روز پیش
|
7517 بازدید

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

1 هفته پیش
|
8764 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

1 هفته پیش
|
5422 بازدید