karbarkohne

عضویت : 1403/01/27
زن
21 سال

که چی؟ 

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

396 موضوع
پست
دوست دارم انواع
1404/06/04 17:42:19 3 پست
3
نوبت دوم
1404/06/04 17:30:02 0 پست
0
من شکم دارم 😐
1404/06/04 13:52:24 12 پست
12
شکم دارم یا
1404/06/04 13:48:42 0 پست
0
خارش
1404/06/04 06:20:17 23 پست
23
22
چقدر سقط
1404/06/03 18:49:20 11 پست
11
گوشت نخوردم
1404/06/02 13:58:18 9 پست
9
اینطوری ضایعست
1404/06/02 11:33:08 0 پست
0