ثبت نام
|
ورود کاربر
2
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
galbyakhi
عضویت :
1397/06/22
زن
درج نشده است
خدایااا نی نیمو به خودت میسپارم سالم برسون به بغلم 😍😍🤰🤰🤱
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
288 موضوع
پست
کیا آمپول بی درد زدن تو زایمان طبیعی؟
1400/12/04
06:24:06
5
پست
5
اومدم بیمارستان واس زایمان طبیعی
1400/12/04
03:10:33
59
پست
59
۳۹ هفتمه دکتر برام روغن کرچک نوشت گفت بخور
1400/12/02
11:16:22
7
پست
7
۳۸ هفتمه واژنم تیر میکشه
1400/11/26
20:48:54
7
پست
7
عزیزای دل یه لحظه بیایین خواهشا
1400/11/26
19:07:02
7
پست
7
۳۸ هفتمه چیکار کنم زایمان راحتی داشته باشم
1400/11/22
18:26:57
15
پست
15
خوردن مویز توو هفته ی ۳۶ خوبه یابد
1400/11/13
16:20:33
8
پست
8
۳۵ هفته یعنی چن ماه
1400/10/30
16:53:56
13
پست
13
امروز بیمارستان خمینی گفت باید واکسن کرونا بزنی ۳۳...
1400/10/22
23:20:16
12
پست
12
خانما کیا تو ماهای اخر جفتشون خونریزی داشته؟خااهشا...
1400/10/15
20:17:34
0
پست
0
>
1
...
4
5
6
...
29
<
ارسال پیام به
galbyakhi
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید