maryam2017

عضویت : 1396/08/10
زن
49 سال
فوق لیسانس یا فوقش لیسانس
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
من و فرزندانم
دختر کوچیکه - دختر - 12 سال
دختر بزرگه - دختر - 20 سال
1627 موضوع
پست
بعد دو هفته از کرونا
1400/05/22 17:24:05 3 پست
3
صلوات بفرستین
1400/05/21 20:08:18 1 پست
1
صلوات برای شفای مریضها
1400/05/21 10:31:15 1 پست
1
شوهرم بستریه
1400/05/21 07:45:28 20 پست
20
ای خدا دارم آتیش میگیرم
1400/05/20 23:39:57 27 پست
27
شوهرم بستری شد
1400/05/20 21:42:31 11 پست
11