maryam2017

عضویت : 1396/08/10
زن
49 سال
فوق لیسانس یا فوقش لیسانس
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
من و فرزندانم
دختر کوچیکه - دختر - 12 سال
دختر بزرگه - دختر - 20 سال
1627 موضوع
پست
نمیتونم با همکارام
1400/07/18 13:30:52 5 پست
5
با بیشعور چه کنیم
1400/07/18 11:54:44 7 پست
7
بیشعوری اینه که
1400/07/18 10:52:05 10 پست
10
مثل چی خوابم میاد
1400/07/17 17:31:32 4 پست
4
برا جاریم دعا کنین
1400/07/17 17:00:36 11 پست
11
پز این رو کجای دلم بزارم
1400/07/15 21:53:38 18 پست
18
اه یه روز خوش نداریم
1400/07/14 23:02:38 9 پست
9