maryam2017

عضویت : 1396/08/10
زن
49 سال
فوق لیسانس یا فوقش لیسانس
فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
من و فرزندانم
دختر کوچیکه - دختر - 12 سال
دختر بزرگه - دختر - 20 سال
1627 موضوع
پست
دعوا سر ارث و میراث
1399/06/25 19:24:51 3 پست
3
از تو زرنگتر هم‌هست
1399/06/25 19:06:24 0 پست
0
نکنه بیاد خونه ما
1399/06/23 00:06:43 11 پست
11
مدرسه میفرستین؟
1399/06/15 00:45:30 21 پست
21
رژیم
1399/06/11 20:43:40 0 پست
0
طرف بچه کلاس اولی داره
1399/06/10 17:45:05 49 پست
49