2007maria

عضویت : 1404/06/10
زن
19 سال
دکترای بی سوادی

شده دلتنگ شوی چاره نیابی جز اشک؟؟! من به این چاره ی بیچاره دچارم هرشب...

متاهل و متعهد اگه لایک کردم یعنی باهاتون موافقم وقتی تاپیک میزنم و راجع به چیزی میپرسم یعنی ادم انتقاد پذیری ام ولی وقتی تو تاپیکم جوابتونو نمیدم یعنی با جوابتون مخالفم ولی حوصله متقاعد کردنتون رو ندارم

59 موضوع
پست
خیارشور
1404/07/05 08:20:03 28 پست
28
نظرتون راجع به
1404/06/25 18:22:00 3 پست
3
علم بهتر است یا ثروت
1404/06/13 22:13:09 106 پست
106
86
من زیادی لاغرم ایا
1404/06/10 22:02:32 24 پست
24