ثبت نام
|
ورود کاربر
5
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
abnabaaat
عضویت :
1403/07/15
زن
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
451 موضوع
پست
شده برین سمت شغلی ک عاشقشین و همچنان باشین ولی
1404/06/08
12:46:45
3
پست
3
روانشناس بالینی میاد لطفا سوال دارم راجع به رشته
1404/06/07
20:31:36
8
پست
8
اطرافیان یا خودتون هیئت علمی دارین
1404/06/07
19:46:32
6
پست
6
هیئت علمی چقدر میگیره میخوام ببینم ارزش داره ارشد ...
1404/06/07
17:41:04
69
پست
69
سختی کار داروسازی چیه مسئول فنی
1404/06/07
11:48:57
0
پست
0
یه داروساز میاد لطفا راجع ب خود شغل سوال دارم
1404/06/07
00:25:40
0
پست
0
داروساز داریم راجع به سختی کار سوال داشتم
1404/06/06
21:14:37
4
پست
4
داروساز داریم یا از درامد مسئول فنی خبر دارین
1404/06/06
19:05:05
9
پست
9
کیا داروسازی میخونن سوال دارم
1404/06/06
17:20:23
0
پست
0
داروسازی دلم میخواد ولی الان دانشجوی دبیری ام
1404/06/06
14:01:05
10
پست
10
>
1
...
13
14
15
...
46
<
ارسال پیام به
abnabaaat
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید