• ثبت نام
  • |
  • ورود کاربر
  • 7 تیر 1405
logo logo-mob
  • مجله
  • تبادل نظر
  • کلینیک
  • عکس
  • ویدیو
nika7578
دعوت به دوستی
ارسال پیام
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر

nika7578

عضویت : 1401/06/25
زن
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر
1571 موضوع
پست
کسی این سرماخوردگی‌ جدیدو گرفته علائمتون چیه
1403/02/14 05:01:00 10 پست
10
کیا تو سرماخوردگی امپول بتامتازون ال آ زدن
1403/02/14 04:21:48 2 پست
2
سرماخوردم امپول بتامتازون بزنم مشکلی نداره
1403/02/14 03:52:23 6 پست
6
اگه دوتادارو با هم تداخل داشته باشن چقدر باید بینش...
1403/02/13 21:15:14 7 پست
7
کسی امپول بتامتازون برای الرژی فصلی تزریق کرده
1403/02/13 21:01:17 6 پست
6
اکسیژن خون عددش رو چند باشه نرماله؟
1403/02/13 12:26:39 16 پست
16
کسی هست الان تب داشته باشه
1403/02/12 14:50:55 0 پست
0
تب دارم چیکارکنم
1403/02/12 14:48:36 1 پست
1
موقع تب کردن تو بزرگسالا فقط صورت داغه یا کل بدن
1403/02/12 14:29:09 5 پست
5
کرونا یا سرماخوردگی این موقع از سال چه علائمی داره...
1403/02/12 14:16:40 0 پست
0
  • >
  • 1
  • ...
  • 70
  • 71
  • 72
  • ...
  • 158
  • <
ارسال پیام به nika7578

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

نی نی سایت
یونیسف
  • تبادل نظر
  • عکس
  • ویدیو
  • کلینیک
  • قوانین و مقررات
  • ارتباط با ما

کلیهٔ حقوق این سرویس (وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل) محفوظ و متعلق به شرکت نی‌نی‌سایت می‌باشد. (نسخه: 1.5.0)

ورود به نی نی سایت
  • ورود با کلمه عبور
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟ در نی نی سایت عضو شوید