ثبت نام
|
ورود کاربر
7
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
nika7578
عضویت :
1401/06/25
زن
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
1571 موضوع
پست
کسی این سرماخوردگی جدیدو گرفته علائمتون چیه
1403/02/14
05:01:00
10
پست
10
کیا تو سرماخوردگی امپول بتامتازون ال آ زدن
1403/02/14
04:21:48
2
پست
2
سرماخوردم امپول بتامتازون بزنم مشکلی نداره
1403/02/14
03:52:23
6
پست
6
اگه دوتادارو با هم تداخل داشته باشن چقدر باید بینش...
1403/02/13
21:15:14
7
پست
7
کسی امپول بتامتازون برای الرژی فصلی تزریق کرده
1403/02/13
21:01:17
6
پست
6
اکسیژن خون عددش رو چند باشه نرماله؟
1403/02/13
12:26:39
16
پست
16
کسی هست الان تب داشته باشه
1403/02/12
14:50:55
0
پست
0
تب دارم چیکارکنم
1403/02/12
14:48:36
1
پست
1
موقع تب کردن تو بزرگسالا فقط صورت داغه یا کل بدن
1403/02/12
14:29:09
5
پست
5
کرونا یا سرماخوردگی این موقع از سال چه علائمی داره...
1403/02/12
14:16:40
0
پست
0
>
1
...
70
71
72
...
158
<
ارسال پیام به
nika7578
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید