روح_بیکران

عضویت : 1401/10/06
زن
درج نشده است
پائولو کوئیلو میگه که:«همیشه می ترسیدم کسانی را که دوست دارم، یک روزی از دست بدهم! اما باید از خودم بپرسم، آیا کسی هم هست بترسد از اینکه من را یک روز از دست بدهد🚶‍♀تو چی تا حالا بهش فکر کردی؟ :) 
2 موضوع
پست