زهراgh

عضویت : 1404/01/14
زن
18 سال
دانشجوی پزشکی سال بعد🎀🩷

اگه جوابت و توی تاپیکی ندادم یعنی لیاقت همینم نداشتی!

اینجانب یک کنکوری بدبختم که حالم اصلا هم خوب نیست، ایشالا حال شما خوب باشه خبر خاصی ام نیست والا، سلامتی! لذا از هرگونه احوالپرسی، خوش و بش، لاس، پیشنهاد، توهین، فحش، غیبت، بحث و درگیری، انتقاد ، استناد ، انسداد معذوریم. فقط اگر موضوع حیاتی است مزاحم شوید، با تشکر از شعور شما.

107 موضوع
پست
مشاور کنکور
1404/09/14 15:01:16 45 پست
45
0
زیست اشکال
1404/08/28 15:07:30 0 پست
0
تلگرام
1404/08/16 22:53:21 5 پست
5
شیب خط
1404/08/09 07:53:06 2 پست
2
تجربیا سوال زیست دارم
1404/06/23 18:40:34 7 پست
7
مراغه ای ها بیان
1404/05/05 21:56:23 0 پست
0
طرز تهیه میگو
1404/05/03 19:56:41 6 پست
6