ثبت نام
|
ورود کاربر
4
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
selo
عضویت :
1402/10/06
زن
19 سال
دانشجوی پزشکی 🩺✨
و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
1377 موضوع
پست
نظرتون راجب همایش نجات قضاتی چیه
1404/01/31
18:39:02
2
پست
2
ریاضی 1400 خیلی سخت نبوده ایا
1404/01/31
18:38:08
1
پست
1
کنکوریا این درصدا چطوره برای ریاضی
1404/01/31
14:12:04
4
پست
4
درصد 27 برا ریاضی کنکور 1400 تجربی خوبه
1404/01/31
06:51:09
3
پست
3
ریاضی 1400 رشته تجربی این درصد خوبه آیا
1404/01/31
05:54:39
0
پست
0
ریاضی کنکور 99 خارج رو 53 زدم یووووهوووو
1404/01/31
02:29:32
6
پست
6
برا ریاضی 99 درصد 40 خوبه ایا
1404/01/30
23:36:32
1
پست
1
من یه آدم کمالگرا و کنکوریم که دارم روانی میشم
1404/01/30
13:36:06
2
پست
2
یه سوال دارم به نظرتون اگر دفترچه های کنکورو جدا ج...
1404/01/30
13:23:07
8
پست
8
بچه ها دلم بی قراره کنکوری هستم به چیزی بگید آروم ...
1404/01/30
13:16:43
37
پست
37
>
1
...
109
110
111
...
138
<
ارسال پیام به
selo
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید