• ثبت نام
  • |
  • ورود کاربر
  • 1 تیر 1405
logo logo-mob
  • مجله
  • تبادل نظر
  • کلینیک
  • عکس
  • ویدیو
ooozxcvbnmooo
دعوت به دوستی
ارسال پیام
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر

ooozxcvbnmooo

عضویت : 1402/07/29
زن
من و فرزندانم
- دختر - 9 سال
  • ویدیو ها
  • عکس ها
  • کلینیک
  • تبادل نظر
2366 موضوع
پست
واسه تحمل درد هنگام سقط چه کارایی انجام بدیم
1404/03/13 18:12:11 16 پست
16
توروخدا یکی بگه سقط با قرص راحتتره یا ساکشن
1404/03/13 16:23:29 17 پست
17
توروخدا یکی بگه سقط با قرص راحتتره یا ساکشن
1404/03/13 11:14:23 31 پست
31
وحشی😭
1404/03/13 01:01:31 11 پست
11
واااای رهاااا چه بی همه چیزیه
1404/03/13 00:45:46 9 پست
9
چرا هیچی منو خوشحال نمیکنه همیشه غمگینم
1404/03/12 20:50:42 3 پست
3
توروخدا یکی بگه سقط با قرص راحتتره یا ساکشن
1404/03/12 17:50:51 7 پست
7
اوناییکه بچه دوم آوردن و پشیمونن علت پشیمونیتون چی...
1404/03/11 02:41:46 5 پست
5
شوهر سابقم میگفت اگه تو مریض شی بابام خونه زندگیش ...
1404/03/10 21:05:26 1 پست
1
بهنوش طباطبایی لباشو چکار کرده خوشم میاد
1404/03/10 04:48:22 3 پست
3
  • >
  • 1
  • ...
  • 81
  • 82
  • 83
  • ...
  • 237
  • <
ارسال پیام به ooozxcvbnmooo

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه "شرایط استفاده از سایت" را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

نی نی سایت
یونیسف
  • تبادل نظر
  • عکس
  • ویدیو
  • کلینیک
  • قوانین و مقررات
  • ارتباط با ما

کلیهٔ حقوق این سرویس (وب‌سایت و اپلیکیشن‌های موبایل) محفوظ و متعلق به شرکت نی‌نی‌سایت می‌باشد. (نسخه: 1.5.0)

ورود به نی نی سایت
  • ورود با کلمه عبور
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟ در نی نی سایت عضو شوید