ثبت نام
|
ورود کاربر
5
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
ashkeroz2
عضویت :
1397/10/14
زن
لیسانس
دلخوشم به دخترم ..دلگیرم از تغییر خلق ادما..
دلم میخاد روزی از روی زمین پر بکشم و بروم به سمت پاکی مطلق..دلتنگ خدا هستم دلتنگ اغوش خدا هستم ..دلم با او خوب است دلم را نمیشکند
من و فرزندانم
- دختر - 7 سال
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
46 موضوع
پست
بچه ها من همونیم که دخترم تی وی رو اب پاشی کرده بو...
1398/02/25
18:21:41
24
پست
24
اب پاشیدن دخترم روی تلویزیون توروخدا کممک
1398/02/24
15:52:54
34
پست
34
حسودیم میشه به اونایی که شادن و دنبال ارزوهاشونن
1398/02/13
10:17:44
31
پست
31
دارم میمیرم از بی اعصابی
1398/02/07
01:16:47
26
پست
26
کمک !!! اونایی که سابقه ی از شیر گرفتن کودک دارن
1398/02/05
09:24:18
11
پست
11
غدد لنفاوی در دخترم
1398/02/04
00:31:51
2
پست
2
حرف نزدن دختر بیست ماهه م ...لطفا بگید ه هاتون کی ...
1398/01/17
15:23:34
11
پست
11
هزینه عمل بینی استخوانی که یکی از سوراخاش گرفته
1398/01/16
20:33:30
8
پست
8
حوصله نداشتن برای رابطه با همسر
1398/01/12
10:41:43
63
پست
63
بدفرمی سینه هام و کوچیک شدتشون بعدازشیردهی
1397/12/28
09:51:21
10
پست
10
>
1
2
3
4
5
<
ارسال پیام به
ashkeroz2
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید