nnnnnnnnnnnnnnnnnnn

عضویت : 1403/10/24
مرد
21 سال
هیچ آیننده ای ندارم

مرده و زنده من فرقی نداره وقتی تو زندگیم شکست خورده ام به چی امیدوار باشم که می گید امیدوار باش

. فقط مرگ کاشکی بمیرم از این دنیا راحت بشم آیننده ای ندارممممم

61 موضوع
پست
آیننده ای ندارم
1405/01/30 14:11:53 0 پست
0
زندگی بی هدف و پوچ
1405/01/29 14:49:15 16 پست
16
هیچ آیننده ای ندارم
1405/01/28 16:26:01 5 پست
5
پشت کنکوری یا انصرافی
1405/01/28 14:14:38 9 پست
9
سلام خدمت دوستان
1403/11/01 01:50:37 12 پست
12
خودم رومی کشم
1403/11/01 01:43:24 34 پست
34