ثبت نام
|
ورود کاربر
5
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
ریما749
عضویت :
1398/12/07
زن
درج نشده است
خدایا
توکل
میکنم
به
خودت
(از
رحمت من ناامید نشوید)
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
644 موضوع
پست
کسی با فولیکول سایز 24 و 25باردار شده
1400/04/09
17:41:27
9
پست
9
اگه فولیکول چندتا داشته باشیم و یدونه آمپول آزادسا...
1400/04/09
15:05:46
9
پست
9
چندروزه اقدام کردم حالا میتونم امروز برم بازار🙈
1400/04/08
12:13:02
38
پست
38
ژل بی بی دنس کسی استفاده کرده
1400/04/07
13:48:22
5
پست
5
دیشب اقدام داشتم چکارکنم بگیره؟
1400/04/05
13:20:06
29
پست
29
با فولی 24 میشه یدونهhcgزد؟ کافیه؟
1400/04/04
12:41:24
6
پست
6
Hcg چه دوزی بخرم بچها؟ شما چه دوزی زدید
1400/04/04
00:11:01
1
پست
1
آمپول hcg آزاد میدن؟
1400/04/03
21:56:09
34
پست
34
دوتا فولیکول 18 و 24 دارم دکترم نیست چکارکنم
1400/04/03
19:59:37
17
پست
17
کسی بادکش تخمدان انجام داده
1400/03/31
18:18:23
0
پست
0
>
1
...
26
27
28
...
65
<
ارسال پیام به
ریما749
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید