ثبت نام
|
ورود کاربر
4
تیر 1405
مجله
تبادل نظر
کلینیک
عکس
ویدیو
دعوت به دوستی
ارسال پیام
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
ارزو182
عضویت :
1391/03/31
زن
39 سال
خدایا شکرتتتتتتتت
من و فرزندانم
- دختر - 14 سال
ویدیو ها
عکس ها
کلینیک
تبادل نظر
سلام دخترم چهار سال هشت ماهشه حافظه خوبی داره قصه که براش تعریف میکنم نکات قصه رو کاملا به خاطر میسپ
در انتظار پاسخ
سلام دخترم چهار سال هشت ماهشه حافظه خوبی داره قصه که براش تعریف میکنم نکات قصه رو کاملا به خاطر میسپ
پاسخ مشاور
سلام من چهار سال که قرص ال دی میخورم هرماه پنجشنبه تموم میشه و از روز هشتم دوباره میخورم یعنی جمعه ه
پاسخ مشاور
ﺳﻼم ﻣﻦ ﺣﺪود ﺳﻪ ﺳﺎل ﻗﺮص ال دی ﺑﺮای ﺟﻠﻮﮔﯿﺮی ﻣﯿﺨﻮرم اﯾﻦ ﻣﺎه ﯾﮏ ﺷﺐ ﻣﺠﺒﻮر ﺷﺪم ﺑﻌﺪ از ﺧﻮردن ﻗﺮص اﺳﺘﺎﻣﯿﻨﺎﻓ
پاسخ مشاور
سلام من قرص ال دی میخورم هر ماه پنج شنبه اخریش رو میخورم بعد هفت روز فاصله از روز هشتم شروع میکنم یع
در انتظار پاسخ
سلام من یک سال نیمه که قرص ال دی میخورم هر ماه چهار روز بعد از قطع قرص پریود میشم یعنی اخرین قرص نجش
در انتظار پاسخ
ارسال پیام به
ارزو182
عنوان
متن
ارسال پیام
انصراف
ورود به نی نی سایت
ورود با کلمه عبور
شماره موبایل یا ایمیل
کلمه عبور
ورود
مرا به خاطر بسپار
کلمه عبور خود را فراموش کرده ام
کاربر نی نی سایت نیستید ؟
در نی نی سایت عضو شوید