2737
2734

کامپوزیت ها به شکل عمده برای بالابردن استحکام و مقاومت های دندان هستند. هر چه کیفیت مواد ترمیمی که برای دندان هایمان استفاده می کنیم، بهتر باشد، به طبع مقاومت ماده در برابر پوسیدگی بیشتر و عمر آن طولانی تر خواهد بود. با پیشرفت هایی که در حوزه فناری علوم پزشکی و به خصوص دندان پزشکی، حاصل شده است، کامپوزیت های دندانی بسیار با کیفیتی وارد بازار شده اند.

کامپوزیت سارمکو یک کامپوزیت دندانی سوئیسی است که بالاترین کیفیت را در میان سایر کامپوزیت های دندانی دارد. کامپوزیت سارمکو در رنگ های کاملا طبیعی و نزدیک به رنگ دندان در تجهیزات دندان پزشکی در دسترس است. قیمت کامپوزیت دندانی سارمکو نیز در بازاز این تجهیزات بسیار مقرون به صرفه است. به نسبت طول عمر مفید کامپوزیت سارمکو و جنس میکروهیبریدی آن، این کامپوزیت دندانی، حداقل انقباض تت فشار و زیبایی فوق العاده ای دارد.

با این حال، زمان تغییر کرده است و مواد کامپوزیت دندان نیز تغییر کرده است. پیشرفت در فناوری پرکننده و شفافیت به این معنی است که امروزه کامپوزیت های دندانی خواص مکانیکی و زیبایی بهتری دارند، در حالی که توسعه دهندگان اولیه پرکننده های سفید فقط می توانستند رویای آن را داشته باشند. همچنین، جزء رزین این پرکننده ها نیز تا حدودی تغییر کرده است و باعث کاهش انقباض پلیمریزاسیون و مشکلات ناشی از آن شده است. علاوه بر این، سیستم‌های باندینگ نیز بهبود یافته‌اند که طول عمر ترمیم‌های کامپوزیت را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

کامپوزیت سارمکو ، کامپوزیت دندان سوئیسی در حال حاضر مشهورترین برند بین دندانپزشکان ایرانی است. برای بررسی کامپوزیت سارمکو سوئیسی و مقایسه آن ها با انواع کامپوزیت های دندان معمولا برند سارمکو با ایووکولار در کنار هم قرار می گیرد. چون دوام و طول عمر کامپوزیت دندان هیچ برند اروپایی دیگری به پای این دو شرکت معتبر نمی رسد. برای آشنایی بیشتر هم چنین می توانید با گروه رایکادنتال در ارتباط باشید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز