2733
2739

بیاید نسخه دارم. لطفا تا اتمام کل سه نسخه ی من پیام نگذارید که نظم نسخه به هم نریزه. بعد هر کی رو که دوست داشتید تگ کنید یا پیام بدید

ببینید خون از چهار قسمت تشکیل شده که اکثر بیماریها از زیاد شدن دوقسمت هست. یعنی سودا و بلغم.


زیاد شدن این دو خلط انواع و اقسام بیماریها رو میاره، البته دم و صفرا هم زیاد و کم شدنش خییییلی مشکل سازه.


انواع کیستها، توده ها، افسردگی، تقریبا انواع ناباروریها، یبوست و رفلاکس و سردی معده، یائسگی و تنبلی تخمدان، کم کاری تیرویید، دیابت، انواع ضعفها و کسالتها، وسواسها، چاقیهای نازیبا، جوشها و دملها، اضطرابها و براخلاقیها و عصبانیتها و ....، شوره سر، تشنگی مداوم و ..


خیلی دوست داشتم کسانی که بچه دار نمیشن بیان و استفاده کنن. چون به آسونی جواب میگیرن .


من اول یه پاکسازی بهتون معرفی می کنم که این چهار خلط رو به راحتی تنظیم می کنه و شما بهتره سه بار در سال انجام بدید. به خصوص فصل بهار. وبهتره در زمستان کمتر انجام شه. چون بدن در زمستان به انرژی احتیاج داره. با این پاکسازی بدن فوق العاده سبک و شاداب میشه.


بعد از پاکسازی بهتون یه نسخه مقوی میدم. برای بارداری یه حلوای خیلی عالی، و یه سری دستور دیگه. ولی یادتون باشه تا اخلاط بدن تنظیم نشه، هییییچ دارویی جواب نمیده.







پرهیزات پاکسازی که به مدت ده روز باید انجام شود:

خشکبار و مغزدارها و و دانه های چرب مثل گردو، بادام، پسته، بادام زمینی، بادام هندی، سویا، شاهدانه، تخم کتان، کنجد، تخمه آفتاب گردان.

سرخ کردنی ها مثل هر غذایی که در فرایند پخت آب آن خشک شود.

موز و خرما و میوه هایی ک مربوط به آن منطقه نیست، لوبیا، غذاهای بیرون بر، آش سبزی، گوشت گاو یا حیوانات پیر، مغز گوسفند، غذاهای تند و فلفلی، پودرهای تقویتی، قرص آهن، نگهداری غذا در ظروف مسی، قرص ال دی، انواع آنتی بیوتیک ها، کورتن، شیر.

شیر در صورتی که بعد از مصرف دلپیچه یا احساس تشنگی کنید .

پرهیز از خوراک های سودایی

مثل کاکائو، سرکه، ترشیجات، کشک،

قره قوروت، زرشک، آب زرشک، گوجه فرنگی، کاکائو، روغن هسته ی انگور، آب یخ، آب نارنج، آب یخ زده، عرق کاسنی،

البته دم کرده ی برگ کاسنی خوب است و مشکلی ندارد.

عرق کیالک، قارچ، دنبل کوهی در غیر از فصل بهار، باقله، گشنیز، تخم گشنیز، پای مرغ، غضروف و استخوان حیوانات، جویدن استخوان، جوشاندن قلم گوسفند و گوساله و پختن استخوان در غذا، سوسیس و کالباس و همبر و کباب کوبیده ها و کباب لقمه های بیرونی، تخمه های کدو، هندوانه، تخمه ی آفتابگردان، چای های خارجی و کیسه ای نپتونی، ولی چای ایرانی بدون رنگدانه مشکلی ندارد.

پاک کردن استخوان، جویدن استخوان یا خوردن کتف و بال و گردن کله پاچه ی گوسفند، پای مرغ و سوپ پای مرغ، جناق سینه ی مرغ و دنده ی گوسفند، انواع ژله و پاستیل که عصاره ی غضروف و استخوان حیوان است، پختن قلم گاو و گوسفند و استفاده از آب ژله ی آن، سوسیس و کالباس و همبر که گوشت ها با غضروف و استخوان چرخ شده اند، پختن گوشت با استخوان در زودپز که غضروف ها نرم شوند و قابل جدا شدن نباشند، کباب کوبیده های بیرون، کباب لقمه ی مرغ و گوسفند بیرونی غذاهای بیرون بر که گوشت با غضروف چرخ میشود، فلفل و غذاهای تند، تخمه ی آفتابگردان، خرما، قهوه و نسکافه، چای داغ

روش پاکسازی که بعد از ده روز پرهیز باید انجام شه:


به مدت ده روز پرهیزات بالا را انجام دهید و


بعد از ده روز باید به روش زیر اسهال عمدی ایجاد شود. هروز یکی از روش های زیر را انتخاب میکنیم. بهتر است هر روز یک روش متفاوت را انتخاب کنیم و بهتر است تا ۱ ماه ادامه دهیم:


۱) ترکیب ختمی و کمی برگ سنا و گل محمدی و ۵ عدد عناب و ریشه شیرین بیان و گل خبازی بجوشانید.


۲) به اندازه بلندی یک انگشت فلوس را شکسته و با پوست و تخم و پره ها با یک استکان آب بجوشانید و بخورید که ظرف یک ساعت سه بار دفع مدفوع خواهید داشت.


۳) جوشانده ۵ گرم بذر اسفناج


۴) سه عدد فلوس بلند را بشکنید و پوست دور آن را دور بریزید و هسته و پره های داخل آن را آسیاب کنید و با یک بسته تمر هندی مخلوط کنید و طی ۵ روز به مرور مصرف کنید که یبوست برطرف میکند. این مورد ۵ روز پشت سر هم ادامه دارد.


۵) یک انگشت فلوس را که حدود ۱۰تا۱۲cm است بشکنید و پوست بیرونی را دور بریزید و تمام مواد درونی را مثل چای ۱۵_۱۰ دم کنید و بخورید (بعداز ظهر ساعت ۶_۵)، بعد شروع به فعالیت های معمولی میکنیم. باید بخوابید یا بنشینید. سپس برای شام آش یا سوپ بخورید.


حالا همزمان با کارهای بالا مواد خوراکی زیر را مصرف کرده و همچنان پرهیزات بالا را۷ را ادامه میدهیم.




۱) سیاهدانه را نیمکوب کرده و بلافاصله با کمی عسل مخلوط میکنیم. مقدار عسل فقط باید در حدی باشد که سیاهدانه ها خمیر شوند. سیاهدانه را نباید نرم آسیاب کرد‌ فقط باید کمی نیمکوب شود.


این مخلوط را در ظرفی شیشه ای میریزیم که تا ۶ ماه در کمد، ماندگاری دارد.


به مدت دو هفته، سه بار در روز: صبح ناشتا_ ۱۰ صبح_ بعد از غروب، نصف قاشق مرباخوری پُر و در حالت سردی شدید ۱ قاشق مرباخوری پر مصرف میکنیم. یک هفته مصرف را قطع کرده و دوباره دو هفته دیگر و این کار را مداوم ادامه میدهیم یعنی دو هفته مصرف و یک هفته استراحت.


۲) هروز یک استکان آب هویج_ تخم شربتی مخلوط در عرق بید مشک_ انجیر ۷_۵ عدد_ مویز ۲۱ عدد ناشتا عناب ۱۰_۵ عدد _ تا ده روز مصرف ترکیب عرق شاطره و بید مشک و خاکشیر و شکر.


۳) مصرف کره گاوی (اینها خلاصه صفحه ۵ تایپی است که هر چه بیشتر از این صفحه انجام شود و موارد دیگر این صفحه انجام شود بهتر است.)


۴) مصرف روزانه ۳_۲ دمنوش ها و دمجوش های صفحه ۳ دستنویس که بهتر است متنوع و متناوب از همگی مصرف شود. مثلا امروز نعنا و بابونه، فردا ناخنک و ختمی و ...


در طول یک ماه پاکسازی، به جز دوران پریودی و کسانی که ناراحتی معده و ناراحتی قلبی و زخم خونریزی معده دارند، دو بار باید استفراغ عمدی ایجاد شود. ظهر به اندازه ۴_۳ لیوان آب ولرم ترکیب شده با کمی شکر و نمک خورده شده و بعد با انگشت ۸_۷ بار گلو را تحریک کنید تا استفراغ ایجاد شود. یعنی ۸_۷ بار استفراغ شود. سپس یک لیوان دمنوش پونه با عسل خورده شده و برای نهار تخم مرغ آب پر عسلی با کمی زنیان مصرف شود. حتتتتما عسلی باشد.


پیاده روی سریع فراموش نشود


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مشکلی دارم حل شه .‌همه اینا حل میشه .


پاکسازی و .‌.‌. که مشکلات رو حل نمیکنه کلا ‌ 


فق گول زدن ذهنه  و یکم جسمت سلامت میشه.

مشکلات سر جاش می مونه ‌ . همونطور که من یالها دهنم فکرم اروم بودم و ‌‌‌‌.‌..‌ اما مشکلاتم حل نشد . الان افسرده شدم 

کرونا. قبل اومدن این ویروس کرونا سرما میخوردم در حد فجیع. اما با یه امپول ساده  خوب خوب میشدم . از وقتی کرونا اومد و گرفتم   هیچ امپول و دارو و سرم و دمنوش ها و.... اثر ندارن . هیچی واقعا . ۱۰بار دکتر میرم هیچی به هیچی . بعد یه عده میگن کرونا وجود نداره. خوبه که  قبل کرونا  سرما خوردگی های شدید داشتم وبا یه امپول خوب میشدم وگرنه مگه میشد قانعشون کرد کرونا وجود داره . 
2728

اولین پست و درباره پاکسازی سودا و بلغم خوندم خوراکی هایی که نباید خورد و نوشتی بهتر بود خوراکی هایی که میشد خورد و مینوشتی چون الان هیچی ب ذهن من نمی‌رسه برای خوردن همه چیز ممنوعه

✨happy to light and that's enough

بعد از اتمام پاکسازی به نسخه زیر عمل کنید

1_ در صورتی که مشکل کلیه و فشار خون ندارید، ده تا آمپول ب کمپلکس ایرانی تاکید می کنم فقط ب کمپلکس ایرانی نه نوروبیون نه چیز دیگه ای، هر دو روز یا سه روز یکی یا هر پنج روز یکی، بسته به میزان ضعف تا ده تا تموم شه.، بعد هر دو هفته و بعد هم هر ماه. البته اگر ضعف بدنی شدید دارید تا هفته ای یه دونه هم مجازید

2_هر شب قبل خواب و هر صبح ناشتا، نصف گردو، نصف ق م زنیان، نصف ق چ سیاهدانه بریزید توی دهان و مثل آدامس بجوید و با یه لیوان آب جوش و گلاب و عسل قورت بدید.

3_ هر شب پنج تا هفت دانه انجیر و یه قاشق مویز طبیعی که با آفتاب خشک شده روتوی نصف لیوان آب گرم بریزید و صبح نصف دیگه رو آب جوش بریزید و به جای صبحانه بخورید، خود انجیر و مویز رو هم بخورید. نیم ساعت بعدش می تونید صبحانه بخورید.

3_در طول روز به جای چای، آب جوش اگه دوست داشتید با بیدمشک و گلاب قاطی کنید و بخورید

4_ در کل شربت بیدمشک و گلاب زیاد مصرف کنید


4_گاوزبان گیلانی ، استخدوس، بابونه، نعنا، گل محمدی، بادرنجبویه، مریم گلی که فقط برای خانمهاست ،سنبل الطیب، میخک

از هر کدوم یه کم بگیر و هر روز یکیش رو دم کن و یه لیوان صبح و یه لیوان عصر بخور.

فقط گاوزبون و استخدوس رو قاطی کن.

دوغ و سرکه رو هم کلا ترک کن.

5_تا سه ماه روزی دو تا فرفورت دئودنال یا  فرفورت گاین بخور اگه مشکل کبدی ندارید


2738

نسخه ی بارداری که خلاصه شده هست


عزیزم یه دو ماه صبر کن. آمپول ب کمپلکس ایرانی بگیر و پنج تاش رو هر دو روز یکبار و بعد هفته ای یه دونه بزن. ویتامین ای بخر و تا سه ماه هر روز و شوهرتون هم یک ماه هر روز بخورید، فولیک اسید پنج تا سه ماه هر روز.

یه چیزی شبیه حلوا هست که دستورش رو برات میفرستم. هر ماه از روز پنجم پریودی تا روز چهاردهم شروع پریودی بخور. حالا مقدارش بسته به میلته. اینا رو تا سه ماه انجام بده. اگه کمبود آهن هم داری کپسول فرفورت دئودنال بگیر همون رو هم تا سه ماه با فولیک اسید بخور. اینهایی که میگم تا سه ماه، شما تا دو ماه حتما انجام بده. یه ماه آخر به اختیار خودته. میتونی پیشگیری نکنی. ولی این دوماه رو پیشگیری کن تا حسابی جون بگیری. فقط حلوا رو دیگه از روز چهارده پریودی قطع کن. اصلا هم استرس نداشته باش چون معمولا لقاح با استرس انجام نمیشه.


اینم دستور ترکیبی حلوای بارداری👇👇👇

پودر نخل نر

گلاب

روغن محلی

زعفرون

سیاهدونه آسیاب شده رو فوری بریز داخل حلوا. نباید آسیاب شده زیاد بمونه.

با نبات هم شیرینش کنه ولی با عسل بهتره.

دیگه بهش فلفل سیاه بزنه دارچین بزنه زنجبیل بزنه هل بزنه حتما

اسی من که کک و مک صورت دارم و پوستم خاکستریه و خلط گلو دارم  و با سردی دل پیچه میگیرم و موهای سرم نازکه مشکلم چیه ؟؟

You know the difference between you and me... you want to achieve your goal to live better, but I fight until I die... I have to be stubborn because I have no choice but to be stubborn... I have 3 goals that I have to achieve... But only a fool talks about his future... I will come back whenever I succeed

حالا لطفا هر کی سراغ دارید که تنبلی تخمدان و بیماریهای بالا و به خصوص انواع وسواس‌ ها رو داره تا کنید و شما هم تو ثوابش شریک شید

هر سوالی هم دارید بپرسید عشقای من. شب برمیگردم جواب میدم

ییه بسم الله بگو و شروع کن. نهایت ضرر نمی کنی. من که پول نمی گیرم


قبلنا انجام دادم . بعدش یه بیماری گزفتم .‌۵ ماه دکترها بودم .

نتونستم هم بگم ایمارو مصرف کردم 


بهم نساخت 😐


سونو و... دادن . دلیلش رو پیدا نکردن .‌ روم نشد بگم از اینا خوردم 😁😆😅🤣

کرونا. قبل اومدن این ویروس کرونا سرما میخوردم در حد فجیع. اما با یه امپول ساده  خوب خوب میشدم . از وقتی کرونا اومد و گرفتم   هیچ امپول و دارو و سرم و دمنوش ها و.... اثر ندارن . هیچی واقعا . ۱۰بار دکتر میرم هیچی به هیچی . بعد یه عده میگن کرونا وجود نداره. خوبه که  قبل کرونا  سرما خوردگی های شدید داشتم وبا یه امپول خوب میشدم وگرنه مگه میشد قانعشون کرد کرونا وجود داره . 
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز