2737
2734
سلام دوستان من 30 ساله مامان دوتا بچه 6 و 1 ساله هستم 12 سال پیش کنکور دادم و لیسانس مهندسی کامپیوتر دارم علاقه ای به ادامه تحصیل تو این رشته ندارم برام خیلی دشواره و کلا قیدش رو زدم میخواستم ارشد روانشناسی بخونم که با اطلاع از قانونی که میگه برای اخذ پروانه اشتغال روانشناسی باید حداقل دو مدرک مرتبط با این رشته داشته باشم بعد از کلی فکر کردن به این نتیجه رسیدم که خود قبولی لرشد برای من که غیر مرتبطم فوق العاده مشکله چه برسه به قبولی دکترا بنابراین بیام کنکور انسانی بدم و این رشته رو در دانشگاه پیام نور بخونم با توجه به این که دو تابچه هم داره پیام نور گزینه خوبیه برام لیسانسم هم پیام نوره و یه تعداد از واحدام تطبیق میشه حالا به نظر شما میتونم درسای انسانی رو بخونم هنوز شروع نکردم سنم بالا نیست برای کارکردن بعدا هوش و حافظم هم در حد خوبیه منتظر نظراتتون هستم لطف میکنید اگه رفتم بچم بیدار شده میام میخونم مرسی.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738
پیام نور فک نکنم خیلی رتبه بالا بخواد البته بستگی به شهر هم داره!من امسال ارشد بالینی ازاد قبول شدم هیچییی نخونده بودم! زبان رو خوب بخون با عمومیا!یکی دو تا هم اختصاصی قبولی حتما
کاربری onyxxx هم من بودم که متاسفانه ترکید  
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز