2737
2734

دانلود کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش فارسی pdf

کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل کتاب زیست شناسی سلولی مولکولی لودیش جلد 1 و 2 ترجمه سمیه جهاندیده با کیفیت بسیار بالا می باشد که با فرمت پی دی اف به زبان فارسی در حجم 2235 صفحه با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.






بخشی از فایل:


2 ماکرومولکول ها می توانند مکان های متصل متفاوتی برای چند لیگاند داشته باشند. یک ماکرومولکول بزرگ (به عنوان مثال: یک پروتئین، آبی) با سه محل اتصال مجزا (A__C) نشان داده شده است. هر یک از سه سایت اتصال مکمل مولکولی به سه شریک اتصال مختلف (لیگاند A__C) با ثابت تفکیک مجزا (k) از خود نشان می دهد.

مایعات بیولوژیکی دارای مقادیر مشخصه pH هستند

حلال درون سلول ها و در تمام مایعات خارج سلول آب است. ویژگی مهم هر محلول آبی غلظت یون های هیدروژن با بار مثبت (H) و یون های هیدروکسیل با بار منفی (OH) است. از آنجا که این یونها محصولات تفکیک HO هستند ، سازنده کلیه سیستم های زنده هستند و با واکنش های زیادی که بین مولکول های داخل سلول ها ایجاد می شود ، آزاد می شوند. این یون ها همچنین می توانند به داخل یا خارج سلول ها منتقل شوند ، مانند زمانی که آب معده بسیار اسیدی توسط سلول های پوشاننده دیواره معده ترشح می شود.


ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687