2733
2734
از لینک زیر وارد سایت شوید روی عکس کلیک کنید و ثبت نام کنید البته در صورت تمایل
آوا باکس
امکانات تبلیغ دهندگان
آواباکس یک مرکز تبلیغاتی است که علاقه مند است شما را به صورت رایگان برای کسب درآمد به عضویت درآورد.جایی که شما با کلیک کردن و دیدین تبلیغات کسب درآمد خواهید کرد و جایی که موسسات و نفرات ،ایده ها ، محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارنددر تجارت ما همه یک برنده هستند.

روشها و امکانات متعدد تبلیغات
سیستم غیر قابل نفوذ و هوشمند ضد تقلب
کسب زیرمجموعه با عضویت درخواستی
کنترل پیشرفته, اطلاعات و آمار دقیق آگهی

تبلیغ با هر مبلغی در بسته های مختلف


مزایای اعضا
شما با دیدن این تبلیغات درآمد خواهید داشت. ما برای اینکه شما درآمد بیشتری داشته باشید یک لینک مخصوص به هر عضو اختصاص خواهیم داد و شما با تبلیغ این لینک در هر وب سایت و یا توسط ایمیل می توانید نفراتی بصورت رایگان برای خود پیدا کنید، ما بابت هر کلیک آن نفرات نیز به شما پرداخت خواهیم کرد.

درآمدی تا 300 تومان برای هر عضویت
درآمدی تا تومان15 برای هر کلیک
درآمدی تا تومان6 برای هر کلیک زیرمجموعه.
جزئیات و اطلاعات دقیق
پرداخت سریع و آنلاین
http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014050712110941240 به دنیای منم رای بدید خاله ها
برای کسب موفقیت،
1- ابتدا باید به فکر گرفتن زیر مجموعه باشی، یعنی اونقدر آگهی ببینی تا پولت به اجاره کردن سه نفر برسه، این سه نفر رو اجاره کن، این سه نفر تا روزی 8*3*3 =72 تومن بهت کمک می کنن تا پولت سریع تر افزایش پیدا کنه، بعد تو اولین فرصت بعدی سه نفر دیگه رو اجاره کن، همینطور که اجاره می کنی مبلغ دریافتیت بیشتر میشه و در اجاره های بعدی بسته های بزرگتری رو می تونی اجاره کنی، مثلا ده تایی یا بیست تایی. (البته پیشنهاد من اینه که هنگام گرفتن زیر مجموعه، چون این امکان بعد از اجاره زیر مجموعه یک هفته غیر فعال خواهد بود، بالاترین بسته یعنی بیست تایی رو بگیر، و مبلغی رو که کم داری از حساب شخصیت پرداخت کن ولی زیرمجموعه رو از دست نده، بعدا چند برابر همه ی این پول ها بهت بر می گرده )
2- زیر مجموعه ای که تا سه روز کار نکرد رو تعویض کن، این برات 50 تومن خرج داره ولی در عوض زیرمجموعه جدید برات جبران می کنه، من خودم نسبت به زیرمجموعه هام خیلی حساسم، حتی اونایی که خوب کار نمی کنن رو هم عوض می کنم، از نظر من زیر مجموعه خوب کسیه که میانگین کلیکش بالای 5 باشه، تمام زیر مجموعه های اجاره ای من الان بین 5 تا 7.6 میانگین کلیکشونه و این در دراز مدت یعنی سود.
3- این روش رو ادامه بده تا زیر مجموعه هات به سقف کاربر پیشرفته برسه یعنی 300 تا. بعد اونقدر کار کن تا بتونی خودت رو به کاربر نقره ای تغییر بدی، وقتی کاربر نقره ای شو که 70 هزار تومن جمع کرده باشی و 300 تا زیر مجموعه با میانگین کلیک خوب داشته باشی.
وقتی نقره ای شدی، ارزش کلیک زیر مجموعت 4 تومن میشه، حالا حساب کن حداقل روزی : 4*300*5 = 6000با میانگین کلیک 5 و ماهیانه 180000 تومن درآمد داری که 70 هزار تومن رو باید صرف کاربری نقره ای کنی و همینطور ادامه بده تا به کاربری طلایی برسی.

4- از زیر مجموعه مستقیم غافل نشو، زیر مجموعه مستقیمبرای تویعنی سود خالص و برای سایت هم سود آوره.

5- صبور باش: هیچ کس یک شبه پولدار نشده، من و تو هم از این امر مستثنا نیستیم، این روند، روند دو روزه نیست، شاید یک سال یا دو سال طول بکشه تا به بهره برداری برسه ولی در عوض بعدش خیالمون راحته که دو سال پیش به فکر آیندمون بودیم.
تازه اگر هم خسته شدی و دیدی دیگه نمی خوای ادامه بدی می تونی زیر مجموعه های مستقیمت رو توی سایت بفروشی. و یا حتی یوزری رو که اینقدر براش زحمت کشیدی رو هم می تونی بفروشی.
-

دوست عزیز، وقتی این سایت می تونه در پرداخت هاو سودآوری من و تو دخیل باشه که قوی بشه و این به کمک من و تو امکان پذیر هست، وقتی سایت قوی بود، من و تو می تونیم با خیالی راحت به فعالیتمون بپردازیم و در این سایت به سرمایه گذاری بپردازیم.

موفق باشی


دوست عزیزی که عضو شدی تبریک
http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2014050712110941240 به دنیای منم رای بدید خاله ها
ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عمومی

000amirali22 | 39 ثانیه پیش
2687