2737
2734
سلام آیدا صالحی هستم. کارشناس آموزش و مراقبت از کودک در فروشگاه اینترنتی مدیسه modiseh.com در این تاپیک قصد دارم به سوالات شما درباره محصولات آموزشی، بازی های فکری و محصولات تیزهوشان پاسخ بدم. علاوه بر صحبت درباره محصولات آموزشی، درباره روشهای به روز و جدید برای تقویت هوش و مهارتهای کودک هم صحبت خواهیم کرد. برای پاسخگویی به سوالات شما از اطلاعات تحصیلی خودم، سرچ سایتهای مرجع زبان انگلیسی و تحقیق از متخصصان فروشگاه و تامین کننده های محصولات استفاده می کنم و نهایت تلاشم رو می کنم که بهترین و صحیح ترین پاسخ رو خدمتتون بدم. . امیدوارم موفق بشم با پاسخگویی دقیق اعتماد شما رو کسب کنم. فروشگاه اینترنتی مدیسه وابسته به گروه گرامی و محصولات گلستان، هاتی کارا، کیاموتورز و چند شرکت معتبر دیگه هست. modiseh.com
مدیسه، دوست خوش‌سلیقه من http://www.modiseh.com/
هر کودکی منحصر به فرد است. سرعت، رشد، تکامل و یادگیری در هیچ دو کودکی یکسان نیست. با این حال همچنان می‌توان رشد و تکامل کودکان را تا حدی پیش‌بینی کرد. نکات مهمی که در اینجا ذکر شده تنها برخی از نشانه‌های تکامل طبیعی کودک‌اند. یکی از بهترین کارهایی که برای ثبت خاطرات و همینطور مراقب از کودک می‌توانید انجام دهید این است که روند یادگیری کودک خود را به دقت یادداشت کنید. شیرخواران و نوپایان در هر لحظه چیز جدید یاد می‌گیرند و همواره در حال تغییرند. تغییراتی که مشاهده‌شان لذت دو جهان را برای پدر و مادر دارد. برای همین هر لحظه را دریابید! هر لحظه‌ای که امروز هست و فردا به شکل دیگری تغییر می‌کند!
مدیسه، دوست خوش‌سلیقه من http://www.modiseh.com/


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز