2737
2734
عنوان

درمان قطعی سرطان سینه در طب سنتی

6040 بازدید | 3 پست
درمان سرطان سینه با طب سنتی به جهت وجود کافئین یکی از محتمل ترین مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. سرکوب تومور های سرطانی با مصرف قهوه از جمله مهم ترین تاثیراتی است که باید شاهد آن بود. ترکیبات فنولیک در قهوه از دیگر ترکیباتی است که با کاهش خطر ابتلا به سرطان، می تواند یک روش متفاوت در درمان سرطان شناخته شود. کاهش ابتلا به سرطان و هم چنین جلوگیری از تکثیر یا پیشرفت سلول های سرطانی در بدن، دو راهکار موثر برای رسیدن به نتیجه مطلوب شناخته می شود.
وجود غلظت بالا در برخی از آنتی اکسیدان های موجود در قهوه، شرایط درمان سرطان را به سمت موفقیت سوق خواهد داد. مصرف قهوه هم چنین به جهت وجود برخی ترکیبات شیمیایی مفید، یک عادت فوق العاده خوب به شمار می آید.

جدیدترین روش های کشف شده درمان سرطان در سایت فدولا



بابا درمان سرطان با طب سنتی چیه آخه؟؟ ما یکی از آشناهامون همینطوری بود انواع و اقشام روشای سنتی رو انجام میداد ک مثلا همیشه سلامت باشه و فلان اما بازم بنده خدا سرطان گرفت البته چون زود متوجه شد زود تونست درمان کنه. برای درمانشم رفت مرکز نگین آزادی یکی از مجهزترین مراکز درمان سرطان تهران

این حرف ها چیه به خورد مردم میدین؟ طب سنتی؟ دمنوش گیاهی؟؟؟؟؟؟ وات د فاز؟! به نظرم هرکی سرطان داره از همون اول بره سراغ یه متخصص درست و حسابی. خاله من سرطان سینه گرفت تو سن 38 سالگی! فوری بردیمش پیش دکتر امیرپاشا که از همکارای منه. واقعا گل کاشت.جراحیش درجه یک بود. لینک سایتش رو میزارم اما امیدوارم هیچوقت بهش نیاز پیدا نکنین:

https://dramirpasha.com/درمان-سرطان-سينه-با-طب-سنتی/

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز