2737
2734
عنوان

مقایسه خرید فالوور واقعی و خارجی

261 بازدید | 5 پست

انسان در عصری زندگی می‌کند به نام عصر طلایی ارتباطات که در آن همه چیز ممکن است. شما در عصر ارتباطات می‌توانید از این سوی کره زمین به آن سوی کره‌ی زمین در کسری از ثانیه یک پیام ارسال کنید که کسی دیگری در آن واحد آن پیام را دریافت کند.

اگر به درستی بتوانیم از این فرصت طلایی استفاده کنیم می‌توانیم به راحتی هر آنچه را که آرزویش را داشته باشیم به دست آوریم البته در این مسیر تلاش و استراتژی درستی را باید پیاده سازی کنید. شما می‌توانید در چند ثانیه سفارش یک ساندویچ خوشمزه را ثبت کنید، سهام خود را در بورس به چند کلیک بفروشید، تاکسی آنلاین خبر کنید و کارهایی که در گذشته حتی تصور آن هم نمی‌رفت تمامی این کارها فقط با چند کلیک ساده انجام می‌شود بدون آن که شما جای خود تکان بخورید.

یکی از همین فرصت‌ها که چند سالی پا به عرصه گذاشته و گوی سبقت را از دیگر رقیبان خود ربوده است اینستاگرام است. شما می‌توانید یک آرایشگر، حسابدار، برنامه نویس و هر شغلی که می‌خواهید داشته باشید و کارها و خدمات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و مشتریان جدیدتری را جذب کنید و با ارائه خدمات و یا محصولات خود در این فضای مجازی شلوغ کسب درآمد خود را حداقل به سه برابر برسانید.

هر کسی در این فضای فوق‌العاده به سبک و روش خود مشغول به فعالیت است اما یک سری قوانین وجود دارند که پیج‌های موفق که دارای فالوورهای بیشتری هستند درآمد بهتر و بیشتری را کسب می‌کنند که کسب و کارهای کوچک از آن بی‌خبرند که در اینجا با شما عزیزان در میان می‌گذرام.

همانطور که می‌دانید در اینستاگرام به افرادی که در یک پیج اینستاگرام جمع شده و به اصطلاح آن را دنبال می‌کنند فالوور می‌گویند. در این میان نیز فالوورها خود به دو دسته تقسیم می‌شوند فالوور واقعی و فالوور فیک یا غیر واقعی، و همانطور که مشخص است فالوور واقعی افرادی هستند که در پیج شما به فعالیت پرداخته و ممکن است پست‌های شما لایک کرده و برای آن نیز کامنت ثبت کنند و فالوورهای دسته دوم از همچین امکانی برخوردار نیستند به اصطلاح غیرفعال هستند.

سوال اصلی در همین جا پیش می‌آید که پیج‌های بزرگ و یا افراد مشهور با تعداد فالوور بالا تمامی فالوورهای آنان واقعی هستند؟ تمامی فالوورها در آن فعالیت می‌کنند؟ با کمی تحقیق و بررسی پیج‌ها متوجه می‌شوید که جواب این سوال خیر است. اما ترفندی که این افراد به کار می‌برند این است که توازن خاصی در استفاده از فالوورهای واقعی و فالوورهای غیرواقعی ایجاد کرده‌اند که پیج‌شان به صورت طبیعی دیده شود.

منظور از توازن خاص در جمله‌ی بالا چیست؟ منظور از توازن خاص این است که برای مثال کسب و کارهای بزرگتر با تعداد فالوور بالا به صورت دوره‌ای اقدام به خرید فالوور خارجی می‌نمایند و اگر به پیج‌شان سری بزنید با مشاهده فالوورهای آنان می‌توان نتیجه گرفت که حدود سی تا چهل درصد فالوورهای آنان فالوورهای غیرفعال یا به اصطلاح فالوور خارجی است.

اما خرید فالوور خارجی برای پیج‌های معروف چه نتیجه‌ای دارد؟ در جواب این سوال هم باید گفت مدیران این پیج‌ها با هوشمندی کامل و خرید این‌گونه فالوورها اعتبار پیج خود را افزایش می‌دهند تا مخاطبان و کاربران واقعی به محض این که وارد پیج آنان می‌شوند و با مشاهده تعداد فالوورها ترغیب به دنبال کردن آن پیج بکنند و این به تنهایی یک استراتژی خوب و کارآمدی است که برای جذب فالوورهای واقعی می‌کنند و در نتیجه با استفاده از این استراتژی احتمال فروش محصول یا خدمات و یا جذب و دریافت تبلیغ از سوی پیج‌های دیگر با تعداد فالوور کمتر، بیشتر می‌شود.

اما به خاطر داشته باشید که زیاده روی از این استراتژی هیچ سودی برای شما ندارد و بایستی به صورت حساب شده آن را مدیریت نمایید تا متحمل ضرر نشده و بالعکس کسب سود داشته باشید. بنابراین برای خرید فالوور واقعی و خارجی همیشه توازن 30 به 70 را رعایت کنید تا از رقیبانتان عقب نمانید.

و اما حرف آخر این که حتما در تولید محتوا وسواس داشته باشید که بتوانید دیگران را ترغیب به فالوور کردن کنید زیرا تولید محتوا و اهمیت به آن از اساسی ترین مواردی است که اکثر مدیران پیج از آن غافل هستند و دومین مورد تعامل با کاربران است حتما اگر کامنتی از سمت آنان گذاشته می‌شود و یا از شما سوالی می‌پرسند به آنا پاسخ دهید تا با این حرکت خود به آنان نشان دهید که دارای اهمیت هستند و این کار می‌تواند حس خوبی را در افراد ایجاد کرده و پست‌های شما را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و همین کارهای ساده‌ی روزانه باعث افزایش فالوور پیج شما می‌شود.

اگر سوالی داشتید در همین تاپیک بپرسید بنده در خدمت شما دوستان عزیز هستم

لذت خرید فالوور اینستاگرام در سایت دیجی ممبر با تحویل فوری و پشتیبانی 24 ساعته

خیلی بود نخوندم

قیمت رو بوگو🍭

       تموم بیمارستان پر شده بوده از جیغ دختری که بخاطر شیمی درمانی نمیذاشت موهاشو کوتاه کنن میگفت عشقم موی بلند دوست داره🖤🖤🖤🍭        ی خورده اعصاب ندارم کاری نکنید بحثمون بشه که اونوقت دهنتون صافه بااحترام😁😁🍭     خانم معلم آیندم هر کی سوالی درباره دانشگاه فرهنگیان داره پاسخ گو هستم😉🍭   راستی آبنبات مخصوص منه دست نزن مرسی اه🤨😒🍭

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687