2733
2739

یاالله#  

سلام

تو از خدا برایم خیر بخواه  شاید بخاطر تو خدا نه نگوید  من هم قابل باشم به یادت هستم  سپاس از اینکه دعایم کردی❤ میدونی سختی واقعی چیه؟؟؟ اینکه والدینت آرزوهات رو نابود کنن و خودشون رو مالک تو بدونن، بال پرواز ندن و تو محکوم به زنده موندن باشی.  در برابر انسان بی‌گناهی که بدنیا می‍‌‌ارید یکم احساس مسئولیت کنید.  وگرنه حیوانات اهلی و وحشی نیز تولید مثل را آموخته‌اند. 

چشم

شما هم دعا کن شوهر من کار پیدا کنه

ای پروردگارِ من، از آنچه بر سرم آمده، دلتنگ و بی‌طاقتم، و جانم از آن اندوه که نصیب من گردیده، آکنده است؛ و این در حالی است که تنها تو می‌توانی آن اندوه را از میان برداری و آنچه را بدان گرفتار آمده‌ام دور کنی. پس با من چنین کن، اگر چه شایسته‌ی آن نباشم، ای صاحب عرش بزرگ.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2738

التماس دعا

اینجاجاییه که آدمهای مختلفی ازهرقشروفرهنگ باعقایدمختلف هستن...درکنار کاربرهای خوب وباشعور متأسفانه ی عده هم هستن خیلی بددهن وبی ادبن جواب اینجور آدمارو نمیدم نه بخاطراینکه جوابی ندارم چون اینجور آدمهارو درحدی نمیبینم که وقتمو بذارم براشون و باهاشون بحث کنم،و کلا دلم نمیخواد  خواسته یاناخواسته چیزی بگم که دلشون بشکنه...  ترجیح میدم سکوت کنم و رد شم.            آرامشم ازهمه چی برام مهم تره..

التماس دعا 🌸🌸

👸🏻من یک زن مطلقه هستم،به شجاعتم افتخار میکنم تا در زندگی ای که ارزشم حفظ نمیشد باقی نماندم.مهریه ات آب هم باشد قاضی قسط بندی اش میکند،فقط عمر تو،لبخند تو و عشق و جوانی و زیبایی و روح تو است که نقد در گرو آنان است تا اهرمی باشد برای گفتن مهرم حلال، اندک باقی مانده ی جانم آزاد!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز