2733
2734

به نام خدا⚘

سلام

به ده نفر ارسال کن معجزه ببین، ارسال نکن بدبخت شو!

پشت پرده صهیونیستی پیامک های معجزه آسا!

نکته جالب توجه اینجا است که هفته گذشته روزنامه نیوز تلاویو در چاپ سراسری خود با این تیتر که چگونه اسلام را متزلزل کنیم و سپس آن را در اختیار بگیریم منتشر شد.


(هنری لیونر) که به عنوان فقیه دینی در اسرائیل فعالیت می كند تصریح كرد كه همكاران ما شب و روز در واتس اپ در حال تلاش برای تضعیف اسلام در بین مسلمانان هستند.


وی افزود: ما با طراحی پیامهای فارسی، عربی، ترکی و اردویی و آوردن نام پیامبر و ائمه، در آخر پیامها مینویسیم آن را برای 10 نفر بفرست تا امروز معجزه ببینی! با گذشت آن مدت مسلمانان می بینند که خبری از معجزه نیست، پس آن را خرافات تلقی می کنند و اینگونه ایمانشان را کم کم از دست میدهند.

لبته لازم به ذكر است كه در هر پیام ارسالی از طرف مسلمانان در واتساپ در رابطه با این موضوع ،شرکت های مخابراتی اسرائیلی 12% سود می کنند اما با حذف تنها یک حرف از این نسخه اصلی،این نسخه به نسخه دیگر تبدیل می شود و اینگونه این 12% سود به حساب مخابرات ایران واریز می شود.

منبع:جوان آنلاین

    الهی و ربی من لی غیرک    خدای من و پروردگار من من جز تو که را دارم؟؟             👦👰👶

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687