2733
2734
با سلام و خسته نباشید:

خانم دکتر من این سوال رو روز دوشنبه 86.8.14 یکبار پرسیدم ولی چون نمیدونم توی کدوم قسمت بود نتونستم پیگیری جوابم رو بکنم ممنون میشم اگه یکبار دیگه سوال منو بخونید و در همین بخش جوابشو بدید که من پیگیری کنم.

میخواستم بدونم چطور میشه فهمید که جنین عارضه مادرزادی نداره.از قبیل عقب افتادگی ذهنی- ناشنوایی- نابینایی و یا نقص عضو و حتی عارضه قلبی و دیگر موارد .... و اینکه چند درصد ممکنه که این اتفاق برای کسانی که ازدواج فامیلی نداشتند اتفاق بیافته.

با توجه به اینکه من ازدواج فامیلی نداشتم و از ابتدا تا الان که در هفته 16 هستم بارداری طبیعی رو پشت سر گذاشتم ولی چون دیدم کسانی که ازدواج فامیلی نداشتند و بچه از لحاظ ذهنی مشکل داره. لطفا جوابمو هر چه سریعتر بدید ممنون میشم

باز هم از صبر و حوصله ای که برای کاربران این سایت به خرج میدید متشکرم.
خانم آنی
تمام سعی ما بر این است که سوالات را منظم و دسته بندی کنیم.
فهرست طولانی از ناهنجاری ها و اختلالات مادرزادی وجود دارد که هر یک را با انجام آزمایش و اقدام بخصوصی می توان تشخیص داد و برخی از آنها هم قابل تشخیص نیستند. بعلاوه تنها برخی از بیماریها هستند که با ازدواج فامیلی در ارتباطند و نه همه آنها. بنابراین هیچ آزمایش واحدی وجود ندارد که با انجام آن شما از هر نظر خیالتان راحت باشد. یکی از بهترین روشهای تشخیص که می تواند طیف وسیعی از بیماریهای جنینی را تا حدی مشخص کند آزمایش تریپل است و نیز انجام سونوگرافی در مواقعی که پزشک توصیه می کند و انجام آمنیوسنتز. به هرحال شما نمی توانید از همه چیز مطمئن باشید اما با انتخاب پزشک مسوول و با تجربه و انجام توصیه های ایشان تا حدی زیادی آرامش پیدا می کنید.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز